GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
82472867

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
1 994,40 PLN

Lokalizacja:
Polska, opolskie, kluczborski, Kluczbork

Ważne do:
2025-06-30

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
- organizowanie stanowiska pracy, zgodnie z przepisami BHP, ochrony ppoż. pchrony środowiska i wymaganiami ergonomii,
- obsługa programu księgowego, sporządzanie bieżącej dokumentacji,
- wprowadzanie faktur do sytemu księgowego, prowadzenie rejestru kontrahentów, wystawianie faktur sprzedaży; wystawianie faktur korygujących oraz innych dokumetów księgowych;
- pomoc w organizacji pracy firmy;
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów,
- segregowanie dokumetów pod względem ich rodzaju,
- weryfikacja zgodności dostarczonej dokumentacji klientów;
- zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizaowanie wyjazdów służbowych;
- obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner, faks);
- odbieranie połączeń telefonicznych;
- dbanie o prawidłowe zaopatrzenie biura w niezbędne materiały;
monitorowanie płatności faktur i rozliczeń klientów;
- segregaxcja i prawidłowe archiwizowanie dokumentów;
- obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych;
- wprowadzie danych do syetmu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów);
- bezpośredni kontakt z kilentami firmy, odbieranie dokumentacji księgowej;
- przyjmowanie potencjalych klientów;
- udzielanie informacji na temat oferty lub profilu jej działalności;
- komunikacja telefoniczna/ osobista ze wszystkimi działami firmy;
- obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura;
- wystawianie dokumentów sprzedażowych tj. FV, FV Proforma, FV Koretka, FV-zaliczna itp;
- prowadzenie ewidencji ( zestawienie) elektronicznych FV sprzedażowych oraz kosztowych;
- terminowe dokonywanie rozliczeń z kontrahentami i pzrestrzeganie terminów płatności;
- opracowanie pism, przygotowanie oraz dostarczenia dokumentó do instytucji tj. ZUS/US;
- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
- inne czynności zlecone przez przełożonego.
- obsługa programu księgowego, sporządzanie bieżącej dokumentacji,
- wprowadzanie faktur do sytemu księgowego, prowadzenie rejestru kontrahentów, wystawianie faktur sprzedaży; wystawianie faktur korygujących oraz innych dokumetów księgowych;
- pomoc w organizacji pracy firmy;
- dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów,
- segregowanie dokumetów pod względem ich rodzaju,
- weryfikacja zgodności dostarczonej dokumentacji klientów;
- zajmowanie się dokumentacją, korespondencją oraz prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i organizaowanie wyjazdów służbowych;
- obsługa urządzeń biurowych (np. drukarka, skaner, faks);
- odbieranie połączeń telefonicznych;
- dbanie o prawidłowe zaopatrzenie biura w niezbędne materiały;
monitorowanie płatności faktur i rozliczeń klientów;
- segregaxcja i prawidłowe archiwizowanie dokumentów;
- obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych;
- wprowadzie danych do syetmu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów);
- bezpośredni kontakt z kilentami firmy, odbieranie dokumentacji księgowej;
- przyjmowanie potencjalych klientów;
- udzielanie informacji na temat oferty lub profilu jej działalności;
- komunikacja telefoniczna/ osobista ze wszystkimi działami firmy;
- obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura;
- wystawianie dokumentów sprzedażowych tj. FV, FV Proforma, FV Koretka, FV-zaliczna itp;
- prowadzenie ewidencji ( zestawienie) elektronicznych FV sprzedażowych oraz kosztowych;
- terminowe dokonywanie rozliczeń z kontrahentami i pzrestrzeganie terminów płatności;
- opracowanie pism, przygotowanie oraz dostarczenia dokumentó do instytucji tj. ZUS/US;
- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
- inne czynności zlecone przez przełożonego.
Dodatkowe informacje:
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Wymagane dokumenty: skierowanie z PUP.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Powiatowy Urząd Pracy.
Kontakt:
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Sposob aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres urzędu pracy:
Sienkiewicza 22b, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Osoba do kontaktu ze strony urzędu:
Dominika Habrajska
Numer telefonu ze strony urzędu:
774471338 w. 338
Język aplikacji:
polski
kontakt przez PUP
Sposob aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres urzędu pracy:
Sienkiewicza 22b, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Osoba do kontaktu ze strony urzędu:
Dominika Habrajska
Numer telefonu ze strony urzędu:
774471338 w. 338
Język aplikacji:
polski