GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Kierownik Sklepu
Miejsce pracy: RacibórzTwój zakres obowiązków
- zarządzać podległym zespołem pracowników: rekrutować, szkolić, motywować
- dbać o proces rozwoju pracowników
- nadzorować realizację planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarów
- odpowiadać za regularne zamówienia stałego asortymentu
- brać aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbać o profesjonalną obsługę klienta
- pracować ramię w ramię z zespołem na sali sprzedaży
- dbać o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieci.
Nasze wymagania
- doświadczenia w pracy w handlu
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- elastyczności i otwartości na pracę w systemie zmianowym oraz w weekendy
- umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
- zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności.
To oferujemy
- ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- prosty proces wdrożenia w postaci ośmiotygodniowego szkolenia
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego – ponad połowę stanowisk kierowniczych obejmują pracownicy z awansów wewnętrznych
- bezpłatny pakiet opieki medycznej Luxmed
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- Karta Multisport Plus
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action – 15%
- program poleceń pracowniczych.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- kawa / herbata
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
- brak okresu próbnego
- pakiet szkoleń
Twoja rola w naszej organizacji
Jako Kierownik Sklepu Wraz z Twoim(-i) i zastępcą(-ami) i współpracownikami będziesz zarządzać pracą podległego zespołu w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania sklepu oraz zagwarantowania satysfakcjonującej obsługi naszych klientów.
Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się w akcje charytatywne, dbamy o zrównoważony rozwój, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnością.
Daj się zaskoczyć!
Dołącz do naszego zespołu
Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej
pl.action.jobs
Action Poland Sp. z o.o.
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.
W codziennych obowiązkach kierujemy się wartościami takimi jak praca zespołowa, szacunek, prostota, dyscyplina, ukierunkowanie na klienta oraz świadomość kosztów. Jeśli wymienione wartości są ważne również dla Ciebie, zachęcamy Cię do aplikowania!
Jako pracownicy jesteśmy tak samo zróżnicowani, jak nasi klienci: młodsi, starsi, mężczyźni, kobiety, osoby z doświadczeniem bądź dopiero wkraczające na rynek pracy, osoby wszystkich narodowości, osoby pełnosprawne oraz z niepełnosprawnościami.
W Action możesz być po prostu sobą!
Dołącz już dziś do naszego zespołu na stanowisku: Kierownik Sklepu
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
