Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

kprm

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS. STANOWISK KIEROWANIA, KONTROLI Z ZAKRESU SPRAW OBRONNYCH I OBRONY CYWILNEJ W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Drukuj Powrót

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
81721877
Branza
Branża:
Administracja Państwowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, zachodniopomorskie, Szczecin
Zegar
Ważne do:
2025-03-29
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Obowiązki:

  • Planuje, organizuje i koordynuje kontrolę zadań z zakresu spraw obronnych, w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami i procedurami.
  • Prowadzi sprawy dotyczące organizacji i funkcjonowania stanowisk kierowania na obszarze województwa w celu zapewnienia efektywnego zarządzania kryzysowego i koordynacji działań obronnych.
  • Realizuje przedsięwzięcia związane z podwyższaniem gotowości obronnej państwa, w celu utrzymania ciągłej gotowości do reagowania na zagrożenia.
  • Bierze udział w planowaniu, koordynowaniu przedsięwzięć z zakresu pozamilitarnych przygotowań obronnych w województwie, w celu zapewnienia kompleksowego przygotowania regionu do działań obronnych.
  • Koordynuje szkolenia z zakresu kontroli zadań obronnych, w celu podnoszenia kwalifikacji pracowników.
  • Realizuje przedsięwzięcia związane z ewidencjonowaniem, wyznaczaniem dróg o znaczeniu obronnym na obszarze województwa. Prowadzi sprawy dotyczące przygotowań obronnych na drogach samorządowych powiatów i gmin województwa w celu zapewnienia drożności i bezpieczeństwa dróg na potrzeby działań obronnych.
  • Bierze udział w planowaniu, koordynowaniu przedsięwzięć z zakresu pozamilitarnych przygotowań obronnych w województwie, w celu zapewnienia kompleksowego przygotowania regionu do działań obronnych.

Dodatkowe informacje:

Oczekiwania względem kandydata:
wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość przepisów: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej; o ochronie ludności i obronie cywilnej; znajomość organizacji i funkcjonowania systemu bezpieczeństwa państwa; ustawy o obronie Ojczyzny
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia i prognozowania
  • zdolność do działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresujących
  • aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE” oraz „NATO RESTRICTED, albo zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe :
  • Studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa narodowego
  • Wyższy Kurs Obronny
  • Kursy z zakresu zarządzania kryzysowego i ochrony ludności
  • Certyfikaty z zakresu zarządzania kryzysowego
  • Certyfikaty potwierdzające znajomość procedur obronnych i ochrony ludności
  • Znajomość jednego z języków urzędowych EU na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych - w kontekście zarządzania i ochrony danych niejawnych w ramach działań obronnych, o zarządzaniu kryzysowym - w kontekście koordynacji działań w sytuacjach kryzysowych, o stanie klęski żywiołowej - w kontekście planowania i reagowania na klęski żywiołowe, o finansach publicznych - w kontekście finansowania działań obronnych i zarządzania kryzysowego, Prawo zamówień publicznych - w kontekście organizacji przetargów na sprzęt i usługi związane, z obroną cywilną i zarządzaniem kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej - w kontekście planowania i realizacji zadań związanych z obroną cywilną, Prawo budowlane - w kontekście odbudowy infrastruktury po klęskach żywiołowych, Znajomość rozporządzeń: Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów zarządzania kryzysowego - w kontekście organizacji działań kryzysowych; Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej w sprawie kwalifikacji wojskowej - w kontekście organizacji i prowadzenia kwalifikacji wojskowej; Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie stanu klęski żywiołowej - w kontekście procedur i działań w czasie klęski żywiołowej; Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w zakresie ochrony przeciwpożarowej - w kontekście bezpieczeństwa budynków, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli wykonywania zadań obronnych przez organy administracji publicznej i inne jednostki organizacyjne - w kontekście procedur kontrolnych, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie trybu działania, uprawnień i obowiązków organów administracji publicznej w sytuacjach nadzwyczajnych - w kontekście zarządzania sytuacjami kryzysowymi;
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku żołnierza zawodowego

Dodatkowe informacje o stanowisku:
Stanowisko: inspektor wojewódzki
Do spraw: stanowisk kierowania, kontroli z zakresu spraw obronnych i obrony cywilnej
Komórka organizacyjna: w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Warunki pracy:


- Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach


Chrobrego,



- Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,



- Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej,


stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę,


telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,



- Oświetlenie dzienne i sztuczne,



- Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW, częściowo


dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia


higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów,



- Warunki w jednostkach zewnętrznych podczas wyjazdów mogą nie być dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.



Dokumenty niezbędne
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopia aktualnego poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE” oraz „NATO RESTRICTED, albo zgoda na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zwykłego
  • kopia prawa jazdy kat. B;
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty dodatkowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka urzędowego UE na poziomie komunikatywnym lub wyżej;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie pozostałych wymogów dodatkowych w postaci przedstawienia kopii posiadanych certyfikatów lub kopii zaświadczeń o ukończonych szkoleniach.

  • Inne informacje:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
    - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    REKRUTACJA:


    1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata



    - Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,



    - Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu



    - Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,



    - Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW ,,o urzędzie"/,,pracuj z nami"/ ,,ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w korpusie służby cywilnej" – oświadczenia dla kandydatów.



    - W przypadku aplikowania za pośrednictwem poczty elektronicznej dokumenty należy przesłać w formie skanów/zdjęć, a oryginały (poświadczone kopie) dostarczyć w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.


    2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu



    - Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,



    - Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in.wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.


    3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania



    - Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,



    - Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,



    - Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.


    4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym



    - Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona testem umiejętności określonych w wymaganiach niezbędnych


    5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna



    - Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia



    - Zamieszczenie wyniku naboru na stronie BIP KPRM oraz stronie internetowej ZUW w zakładce: "o urzędzie"/,,pracuj z nami"/,,wyniki naborów na wolne stanowiska w korpusie służby cywilnej".



    - Kandydat w celu sprawdzenia wyniku naboru powinien wpisać numer ogłoszenia.



    - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 36 50.


    Informacje w sprawie Procedury Sygnalistów w Zachodniopomorskim Urzędzie


    Wojewódzkim w Szczecinie znajdują się na stronie:www.gov.pl/web/uwzachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow Zgłoszenia naruszenia prawa – SYGNALISTA w ZUW – na portalu eGOV.pl


    www.gov.pl/web/uw-zachodniopomorski/informacja-w-sprawie-procedurysygnalistow




    Ilość oferowanych miejsc pracy:
    1

    Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
    Nie

    Kontakt:

    Dokumenty należy złożyć do:
    2025-03-29

    Miejsce składania dokumentów:
    • osobiście, w siedzibie urzędu, w zamkniętej kopercie na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Kancelaria Urzędu, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-14.45) lub
    • pocztą, na adres:
    Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
    Biuro Organizacji i Kadr, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
    w formie elektronicznej
    - za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
    lub
    - pocztą elektroniczną na adres ok@szczecin.uw.gov.pl
    z dopiskiem: "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 149707"


    Dane osobowe - klauzula informacyjna:

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


    Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin


    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@szczecin.uw.gov.pl, tel. 91 43 03 444 lub listownie: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.


    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


    Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.


    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


    Uprawnienia:


    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


    4. prawo do usunięcia danych osobowych;


    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.


    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony


    Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).



    - Podstawa prawna przetwarzania danych:


    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit.c RODO;


    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie


    wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie


    potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


    Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.




    Polska, zachodniopomorskie, Szczecin
    Następna
    Zobacz na mapie
    (otwiera nowe okno)
    Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy są ogłoszeniami o wolnych stanowiskach pracy w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późń. zm.), oraz ustawy z dnia 30 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U. 2016 poz. 34)
    Szukaj

    Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

    • Praca i firma
      • Akcja Rekrutacja
      • Kreator CV
      • Własna firma
      • Kodeks Pracy
      • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
      • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Urząd pracy
      • Rejestracja
      • Podnoszenie kwalifikacji
      • Wsparcie zatrudnienia
      • Świadczenia
    • Pracodawcy
      • Dotacje na zatrudnianie pracowników
      • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
      • Zatrudnianie cudzoziemców
      • Szkolenia i usługi rynku pracy
    • O nas
      • Organizator Centrum
      • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
      • O Portalu Zielona Linia
      • Zakres działalności (ETR)
      • Deklaracja dostępności
      • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
      • Regulamin Portalu
      • Polityka prywatności
      • Polityka Cookies
      • Klauzula informacyjna Social Media
      • Regulamin DSA
      • Usługi Zielonej Linii
      • Współpracuj z nami
      • Sewisy współpracujące
      • Centrum prasowe
    • Zielona Linia na Facebooku
    • Zielona Linia na Twitterze
    • Zielona Linia na You Tube
    • Zielona Linia na Instagramie

    Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

    Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
    Wróć do góry