GŁÓWNE INFORMACJE:






Obowiązki:
- prowadzi obsługę kancelaryjno – biurową wydziału
- prowadzi rejestry, dzienniki i książki ewidencyjne wydziału
- prowadzi ewidencję dokumentacji zdarzeń drogowych i ich sprawców na terenie działania KPP w Wieluniu
- archiwizuje dokumenty wydziału
- wprowadza dane do systemów
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:pozostałe wymagania niezbędne:
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów urodzonych po 1 sierpnia 1972 r. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe :
- Umiejętność skutecznej komunikacja
- Asertywność i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- Dyspozycyjność
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Komórka organizacyjna: w Wydziale Ruchu Drogowego
Warunki pracy:
praca biurowa
praca w siedzibie urzędu
praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
obsługa komputera powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
obsługa urządzeń biurowych
oświetlenie naturalne i sztuczne
stanowisko pracy na 3 piętrze
niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych
Dokumenty niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował/ pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów urodzonych po 1 sierpnia 1972 r.
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
-złożone przez ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów
- do kolejnych etapów rekrutacji zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne
- kolejne etapy rekrutacji stanowią: test z wiedzy z nw. zakresu oraz rozmowa kwalifikacyjna:
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz Zarządzenie nr 5 komendanta Głównego Policji z dnia 2 lutego 2001 r. w sprawie metod i form pracy kancelaryjnej w Komendzie Głównej Policji, Wyższej Szkole Policji i szkołach policyjnych,
- kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną telefonicznie powiadomieni o etapach i terminie rekrutacji
- kandydaci nie zakwalifikowani do kolejnego etapu nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie
Wzory oświadczeń:
Ilość oferowanych miejsc pracy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Kontakt:
2025-03-03
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu
ul. Warszawska 22a
98-300 Wieluń
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Wieluniu z siedzibą przy ul. Warszawskiej 22a, 98-300 Wieluń.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Grażyna Kowalska, tel. 47 8455-244, e-mail: iod@wielun.ld.policja.gov.pl
Dane osobowe, zwane dalej "danymi", przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko w korpusie służby cywilnej, na podstawie przepisów dotyczących zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko.
Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniony. Dane osobowe 5 najlepszych kandydatów w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawarte w protokole z przeprowadzonego naboru będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło zakończenie rekrutacji.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w procesie rekrutacji.