
KSIĘGOWY DS. PLANOWANIA, KONTROLI FINANSOWEJ I ANALIZ W DZIALE PLANOWANIA I KONTROLI FINANSOWEJ W IZBIE ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W ZIELONEJ GÓRZE
GŁÓWNE INFORMACJE:






Obowiązki:
- Opracowuje projekt budżetu Izby Administracji Skarbowej, sporządza plany finansowe dochodów i wydatków budżetowych, wnioskuje o dokonanie zmian w planie finansowym, sporządza wnioski o decyzje budżetowe w celu zapewneinia płynności finansowej Izby Administracji Skarbowej oraz obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa "TREZOR" w celu wymiany informacji pomiędzy dysponentami środków budżetowych oraz zarządzania płynnością budżetu państwa
- Kontroluje pod względem formalnym i rachunkowym dokumenty księgowe w celu prawidłowego ujęcia ich w księgach rachunkowych oraz zapewnienia zgodności z ustawą o rachunkowości oraz obowiązującą Polityką Rachunkowości
- Analizuje plan, wykonanie i zaangażowanie wydatków jednostki budżetowej w układzie tradycyjnym i zadaniowym w celu zapewnienia płynności finansowej Izby Administracji Skarbowej
- Ewidencjonuje zmiany w planach wydatków budżetowych dla Izby Administracji Skarbowej, a także sporządza zestawienia zmiany w planie finansowym wydatków w ciągu roku budżetowego w celu wymiany informacji pomiędzy dysponentami środków budżetowych oraz do zarządzania płynnością budżetu państwa
- Sporządza informacje i sprawozdania z zakresu zadań realizowanych na stanowisku pracy w celu dostarczenia aktualnej i rzetelnej informacji o sytuacji majątkowej i finansowej jednostki pracownikom innych stanowisk Izby Administracji Skarbowej
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych; ustawy o rachunkowości; rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowego sposobu wykonywania budżetu państwa; rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych
- Bardzo dobra znajomość obsługi oprogramowania MS Office w zakresie programów Excel i Word
- Wysoki poziom umiejętności analitycznych
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Sumienność, dokładność, rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe :
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Do spraw: planowania, kontroli finansowej i analiz
Komórka organizacyjna: w Dziale Planowania i Kontroli Finansowej w Izbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Warunki pracy:
- Wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych
- Zagrożenie korupcją
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej:deklaracja dostępności architektonicznej Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dokumenty niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO oraz wykraczających poza zakres art. 22(1) § 1 kp
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA ZA POŚREDNICTWEM FORMULARZA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU eRecruiter. FORMULARZ ZAWIERA WSZYSTKIE NIEZBĘDNE W NABORZE OŚWIADCZENIA. OSOBA WYBRANA DO ZATRUDNIENIA ZOSTANIE POPROSZONA O DOSTARCZENIE PODPISANYCH DOKUMENTÓW PRZED ZATRUDNIENIEM.
- List motywacyjny oraz oświadczenia czytelnie i własnoręcznie podpisz oraz opatrz datą mieszczącą się w okresie obowiązywania ogłoszenia (dotyczy to również ofert składanych elektronicznie, wówczas dołącz do aplikacji w formie zeskanowanych dokumentów).
- Aplikując elektronicznie masz możliwość umieszczenia tylko jednego pliku w zakresie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz jednego w zakresie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe. Jeśli chcesz załączyć kilka dokumentów zeskanuj je jako całość i dołącz jako jeden plik.
- Wymaganą długość doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi okres świadczenia pracy. Do dokumentów takich należą m.in. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk. Umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
- W związku z możliwością przeprowadzenia wybranych etapów rekrutacji w sposób zdalny prosimy o podanie w składanych ofertach adresu e-mail.
- Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.
- Nabór odbędzie się w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.
- Zgodnie z art.24 ust.6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U.poz.928) informujemy, że Procedura zgłoszeń wewnętrznych naruszenia prawa i podejmowania działań następczych w Izbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze dostępna jest na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze (link otwiera nowe okno)
- Wzory oświadczeń, które można wykorzystać zamieszczone na stronie BIP Izby: https://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
/>
Wzory oświadczeń:
- Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
- Oświadczenie dla kandydatów urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.
- oświadczenie kandydata 2
Ilość oferowanych miejsc pracy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Kontakt:
2025-02-28
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Przetwarzanie danych osobowych:
Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
1) Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, 65-454 (nr tel. 68 4560700, adres e-mail: ias.zielonagora@mf.gov.pl).
2) Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu: 512141979,
adres e-mail: IOD.ZielonaGora@mf.gov.pl
3) Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, realizacja stosunku pracy oraz archiwizacja dokumentów.
4) Informacje o odbiorcach danych: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ul. Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra.
5) Okres przetwarzania danych:
a. w przypadku naboru: czas niezbędny do jego przeprowadzenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru innego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
b. w przypadku zawarcia umowy o pracę: okres zatrudnienia a następnie czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
6) Uprawnienia:
a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d. prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
e. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
7) Podstawa prawna przetwarzania danych:
a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
b. art. 22(1) Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
c. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
8) Informacje o wymogu podania danych:
a. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej m.in. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej, jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
b. Podanie innych danych wykraczających poza zakres wynikający z art. 22(1) § 1 kp oraz art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i będzie przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
9) Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.