
REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH W ZESPÓŁ DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z/s w Miastku
GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
80916332

Branża:
Administracja Państwowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, pomorskie, Miastko, ul. Szkolna 1, 77-200 Miastko

Ważne do:
2025-03-07

Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
- Przyjmuje i sprawdza dokumentację z wykonanych na rzecz Inspektoratu usług i zleceń
- dokonuje kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych
- weryfikuje, dekretuje i księguje dokumenty księgowe
- prowadzi ewidencję środków trwałych i wyposażenia
- obsługuje informatyczny system obsługi budżetu Państwa - TREZOR
- dokonuje płatności w systemie bankowości elektronicznej NBP
- prowadzi ewidencję księgową i sporządza sprawozdawczość w zakresie budżetu zadaniowego, sprawozdania budżetowe
- przygotowuje analizy i raporty na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne jednostki
- zastępuje głównego księgowego
- wykonuje inne czynności zlecone przez kierownika urzędu wynikające z bieżących potrzeb
- przygotowuje dane i sporządza sprawozdania finansowe dotyczące kosztów poniesionych na realizację zadań jednostki
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
wymagania dodatkowe :
pozostałe wymagania niezbędne:
- Umiejętność obsługi komputera.
- Prawo jazdy kat.B
- „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe :
- znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie finansów publicznych i prawa rachunkowości, prawa pracy
- znajomość obsługi komputera (MS OFFICE EXCEL) oraz obsługa programów: GT REWIZOR,GT GRATYFIKANT, TREZOR, PŁATNIK
- mile widziana znajomość podstaw kadrowych
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Stanowisko: referent
Do spraw: finansowo-księgowych
Komórka organizacyjna: Zespół ds. Finansowo-księgowych
Warunki pracy:
Dokumenty niezbędne
Dokumenty dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do spraw: finansowo-księgowych
Komórka organizacyjna: Zespół ds. Finansowo-księgowych
Warunki pracy:
Praca od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do godziny 15:00. Praca biurowa w siedzibie Inspektoratu. Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Praca przy komputerze powyżej czterech godzin. Wyjazdy służbowe ( szkolenia, narady) poza teren powiatu.Narzędzia pracy- komputer i sprzęt biurowy. Brak windy i podjazdów.
Dokumenty niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu prawo jazdy kat.B
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Kontakt:
Dokumenty należy złożyć do:
2025-03-07
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku
ul. Szkolna 1,
77-200 Miastko
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
2025-03-07
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Bytowie z siedzibą w Miastku
ul. Szkolna 1,
77-200 Miastko
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane