
MŁODSZY SPECJALISTA DS. NADZORU NAD REALIZACJĄ ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ I PROGRAMÓW RZĄDOWYCH W WYDZIALE RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
GŁÓWNE INFORMACJE:






Obowiązki:
- weryfikacja formalno-merytoryczna wniosków o uruchomienie dotacji, przygotowywanie umów/wniosków dyspozycja o uruchomienie wniosków, rozliczanie zadań, nadzór nad wykorzystaniem dotacji udzielonych podmiotom (jst. podmioty niepubliczne) w ramach programów rządowych oraz rozliczanie przyznanych dotacji. Rozliczanie końcowe zadań inwestycyjnych i bieżących z zakresu administracji rządowej
- przeprowadzanie kontroli zadań bieżących i inwestycji finansowanych z budżetu państwa z zakresu działania oddziału wraz z prowadzeniem postępowań administracyjnych w zakresie zwrotu środków
- przeprowadzanie kontroli jednostek samorządu terytorialnego, jednostek organizacyjnych pomocy społecznej realizujących zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w celu określenia stopnia wywiązywania się przez wójtów/burmistrzów/prezydentów z wykonywania zadań zleconych z zakresu administracji rządowej wynikających z ustaw o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów. Sporządzanie dokumentów z przeprowadzonych kontroli, wystąpień pokontrolnych i zaleceń
- sporządzanie sprawozdań z realizacji nadzorowanych zadań, przygotowywanie informacji na zlecenie organów centralnych oraz innych podmiotów na podstawie złożonych przez nie wniosków. Gromadzenie sprawozdań z zakresu realizowanych zadań, przekazywanie ich ministrowi właściwemu do spraw rodziny
- monitorowanie realizacji programów rządowych
- rozpatrywanie skarg i wniosków w zakresie dotyczącym realizowanych zadań
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: postępowania administracyjnego, świadczeń rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, rachunkowości, finansów publicznych
- umiejętności: stosowanie prawa w praktyce, analityczne myślenie, pracy w zespole, komunikowania się, bycia odpornym na stres, podejmowania decyzji, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, uczciwość, wysoka kultura osobista. Chęć dalszego doskonalenia się
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe :
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Do spraw: nadzoru nad realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i programów rządowych
Komórka organizacyjna: w Wydziale Rodziny i Polityki Społecznej
Warunki pracy:
Czynniki uciążliwe: praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach), praca w stresie pod presją czasu
Kontakty zewnętrzne:
kilka razy dziennie: jednostki samorządu terytorialnego (gmina, powiat, województwo)
kilka razy w tygodniu: podmioty niepubliczne
kilka razy w miesiącu: Ministerstwo właściwe ds. rodziny, inne organy administracji rządowej i samorządowej
kilka razy w roku: sądy, prokuratura, rzecznik dyscypliny finansów publicznych, osoby prywatne wnoszące skargi na działalność instytucji pomocy społecznej bądź 4 proszące o interwencję lub informację w zakresie realizowanych przez oddział zadań, podmioty ubiegające się o uzyskanie dotacji z budżetu państwa
Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku, utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózkach inwalidzkich
Dokumenty niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty dodatkowe
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze:4800-5800 zł + dodatek stażowy
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2024 r., poz.409).
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.
W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie ofert zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-13-66
"W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
Wzory oświadczeń:
Ilość oferowanych miejsc pracy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Kontakt:
2025-02-25
Miejsce składania dokumentów:
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Kancelaria Główna Urzędu bud.C
90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
z dopiskiem Oferta pracy nr 148379
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Twoich danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za
pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytkaESP.
Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach związanych z danymi osobowymi kontaktuj się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl.
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych: Twoje dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
1.1. podmioty upoważnione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
1.2. podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.