GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
80916625

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-03-08

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Asystent / Asystentka - Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy (budowanie profesjonalnego wizerunku firmy),
- Organizacja spotkań biznesowych (dbanie o estetykę stanowiska recepcji i sal konferencyjnych, obsługa systemu rezerwacji itp.),
- Zapewnienie organizacji, bezpieczeństwa oraz estetyki przestrzeni wspólnych biura; współpraca z administratorem budynku i serwisem technicznym.
- Odbieranie i przekierowywanie telefonów,
- Koordynacja procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy, w tym przyjmowanie i dystrybucja poczty oraz nadawanie przesyłek, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Zamawianie artykułów spożywczych i biurowych niezbędnych do funkcjonowania biura,
- Wsparcie w organizacji podróży służbowych pracowników (rezerwacja biletów, hoteli),
- Drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów, katalogowanie skanowanej dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych (archiwizowanie dokumentów administracyjnych i księgowych),
- Wspieranie działu administracji w kwestiach związanych z funkcjonowaniem biura,
- Realizacja innych bieżących zadań sekretariatu.
- Współpraca z innymi działami firmy.
Nasze wymagania
- Wykształcenie minimum licencjat lub ostatnie lata studiów,
- Dobra znajomość obsługi narzędzi biurowych i MS Office,
- Umiejętność organizacji pracy własnej, wyznaczania priorytetów, terminowość,
- Nastawienie na realizację zadań, samodzielność,
- Odpowiedzialność, uczciwość, należyte wykonywanie swoich obowiązków,
- Umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- Stabilną pracę w renomowanej firmie (umowa o pracę/ umowa zlecenie/ kontrakt B2B),
- Pakiet świadczeń dodatkowych np. karta Multisport, Medicover, ubezpieczenie na życie,
- Szkolenia stale podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobycia / poszerzenia doświadczenia zawodowego,
- Praca w młodym zespole,
- Dbałość o dobrą atmosferę pracy.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- paczki świąteczne
O nas
AODC tworzą ludzie, którzy od prawie 20 lat czynnie zajmują się realizacją obiektów Data Center i z powodzeniem projektowali i nadzorowali proces implementacji największych tego typu ośrodków w Polsce, tak dla instytucji publicznych i samorządowych, jak i dla podmiotów komercyjnych.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez AODC Sp. z o.o. z siedzibą w: Działkowa 37, 02-234 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@aodc.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.