GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Kontroler finansowy / Kontrolerka finansowa
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- bieżące monitorowanie i controlling wyników finansowych i operacyjnych spółki oraz poszczególnych segmentów biznesowych;
- zbudowanie nowoczesnego i zautomatyzowanego procesu raportowania zarządczego dla segmentów biznesowych i dla całej organizacji;
- udział w tworzeniu strategii operacyjnej i finansowej oraz wspieranie procesów decyzyjnych na poziomie Zarządu oraz poszczególnych segmentów biznesowych;
- analiza istniejących procesów biznesowych pod kątem ich optymalizacji oraz bieżąca współpraca z liderami segmentów biznesowych; w tym monitorowanie i analizowanie wyników sprzedażowych, cen, marż oraz rentowności poszczególnych usług i segmentów biznesowych;
- współpraca z CFO przy opracowywaniu rocznych budżetów, prognoz finansowych i sprzedażowych, z uwzględnieniem poszczególnych segmentów biznesowych i kanałów sprzedaży;
- monitorowanie realizacji budżetów, analiza odchyleń i rekomendowanie działań korygujących;
- udział w projektach rozwojowych i inwestycyjnych, w tym w ocenie rentowności nowych inicjatyw biznesowych;
- wdrożenie narzędzi analitycznych oraz nowoczesnych rozwiązań informatycznych usprawniających procesy raportowania i analizy danych.
Nasze wymagania
- minimum 5 lat doświadczenia w obszarze kontrolingu lub analizy finansowej, o podobnym zakresie odpowiedzialności;
- wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość bądź pokrewne);
- mile widziane doświadczenie z „Big 4”;
- umiejętność tworzenia analiz finansowych i raportowania kluczowych dla działania biznesu wskaźników;
- umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków oraz ich prezentacji dla zarządu spółki;
- doświadczenie we współpracy z działami operacyjnymi;
- mile widziane doświadczenie z branży HoReCa;
- dokładność, precyzyjność, dbałość o jakość danych;
- samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz inicjowania działań naprawczych;
- bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Excel;
- znajomość Power BI, Power Query, enova365 lub podobnego systemu, mile widziane praktyczne doświadczenie we wdrożeniach Power BI.
To oferujemy
- samodzielne i pełne wyzwań stanowisko, o dużym wpływie na biznes;
- unikalną możliwość spojrzenia na biznes z perspektywy właścicielskiej;
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia oraz dowolną formę zatrudnienia;
- możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej rynkowo, prestiżowej organizacji;
- pakiet prywatnej opieki medycznej i dodatkowe ubezpieczenie na życie;
O nas
Belvedere Gourmet Group to niekwestionowany lider branży, który z sukcesem wyznacza trendy na polskim rynku gastronomicznym. Ponad 30 lat doświadczenia oraz 4 marki tworzą świat wyrafinowanych kulinariów, w którym nasi Klienci codziennie odkrywają kunszt wybitnych szefów kuchni.
W portfolio Belvedere Gourmet Group znajdują się: Restauracja Belvedere, jeden z najpiękniejszych i najciekawszych punktów na kulinarnej mapie Polski, Belvedere Catering, zapewniający najwyższej jakości oprawę cateringową najważniejszym wydarzeniom w kraju, Belvedere Café, ekskluzywna kawiarnia z bogatą ofertą tradycyjnych wypieków i artystycznych deserów oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, uznawany za najlepszy na rynku catering dietetyczny, oferujący programy dietetyczne szczególnie cenione przez klientów za wysoką dbałość o parametry zdrowotne, wyjątkowy smak potraw, estetykę podania oraz ekologię opakowań.
Praca w naszej Grupie jest dynamiczna i wymagająca, ale podział obowiązków i współpraca w zespole pomagają nam stawiać czoła codziennym wyzwaniom. Cały czas się rozwijamy, stawiając sobie za cel zapewnienie Klientom najwyższego standardu świadczonych usług. Główną siłą naszej przewagi konkurencyjnej są zaangażowani Pracownicy, a piękne wspomnienia naszych klientów oraz zaufanie jakim darzą nas partnerzy to wizytówka naszego codziennego zaangażowania w rozwój firmy, z której jesteśmy dumni.
Wiemy, że atmosfera to bardzo ważny element pracy, dlatego gwarantujemy Ci współpracę z ludźmi pełnymi pasji, nastawionymi pozytywnie do życia i otoczenia oraz dbającymi o ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji.
O roli:
W związku z rozwojem Grupy poszukujemy doświadczonej osoby, która przejmie odpowiedzialność za obszar kontrolingu oraz proces planowania i raportowania finansowego.
Kontroler Finansowy będzie pełnić kluczową rolę w zapewnieniu spójności i efektywności działań finansowych oraz wspieraniu zarządzania strategicznego i operacyjnego w zróżnicowanym i dynamicznym środowisku biznesowym. Szczególnie istotnym elementem jego działań będzie analiza danych finansowych poszczególnych jednostek organizacyjnych, stanowiąc podstawę do podejmowania świadomych decyzji biznesowych, efektywnego zarządzania zapasami oraz optymalizacji wyników Grupy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez BELVEDERE - CAFE ŁAZIENKI KRÓLEWSKIE sp. z o.o. z siedzibą w: Agrykola 1, 00-460 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: kadry@belvedere.com.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
