GŁÓWNE INFORMACJE:
Nr ewidencyjny:
79261030
Branża:
Administracja biurowa
Zarobki:
-
Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków
Ważne do:
2025-01-20
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Proszę przeczytać całość przed tym jak wysłać cv!
Specjalista ds. administracyjnych
miejsce pracy: Kraków - ul. Piastowska 44
Opis stanowiska:
• obsługa administracyjna biura,
• zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji,
• przygotowywanie raportów i zestawień,
• sporządzanie, przesyłanie i archiwizacja dokumentów oraz umów
• koordynowanie istotnych wydarzeń i terminów
• współpraca z innymi działami firmy,
• wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu,
Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenie min. średnie, kierunkowe (preferowana rachunkowość, ekonomia),
• minimum roczne doświadczenie na stanowisku administracyjno – biurowym,
• znajomość programu SALDEO,
• bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
• bardzo dobra znajomość MS OFFICE,
• umiejętność pracy pod presją czasu i analitycznego myślenia,
• mile widziana znajomość prawa pracy,
• prawo jazdy kat.B (warunek konieczny)
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
• możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
• komfortowe warunki pracy
• pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna)
• praca stacjonarna w godzinach 9-17
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku ze wskazaną w ogłoszeniu rekrutacją oraz w rekrutacjach przyszłych zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Specjalista ds. administracyjnych
miejsce pracy: Kraków - ul. Piastowska 44
Opis stanowiska:
• obsługa administracyjna biura,
• zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji,
• przygotowywanie raportów i zestawień,
• sporządzanie, przesyłanie i archiwizacja dokumentów oraz umów
• koordynowanie istotnych wydarzeń i terminów
• współpraca z innymi działami firmy,
• wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu,
Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenie min. średnie, kierunkowe (preferowana rachunkowość, ekonomia),
• minimum roczne doświadczenie na stanowisku administracyjno – biurowym,
• znajomość programu SALDEO,
• bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
• bardzo dobra znajomość MS OFFICE,
• umiejętność pracy pod presją czasu i analitycznego myślenia,
• mile widziana znajomość prawa pracy,
• prawo jazdy kat.B (warunek konieczny)
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
• możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
• komfortowe warunki pracy
• pakiet benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna)
• praca stacjonarna w godzinach 9-17
Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku ze wskazaną w ogłoszeniu rekrutacją oraz w rekrutacjach przyszłych zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.