GŁÓWNE INFORMACJE:
Nr ewidencyjny:
79239851
Branża:
Administracja Państwowa
Zarobki:
-
Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Ważne do:
2025-01-14
Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna biurowo-administracyjna,
- praca w siedzibie urzędu,
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym,
- praca w godzinach: 8:15 – 16:15,
- stanowisko pracy inspektora zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych – wyposażony jest w windę, sanitariaty na parterze i poddaszu budynku dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, jednak występują ograniczenia związane ze swobodnym przemieszczaniem się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami),
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner).
Zakres zadań
- Obsługuje punkt odbioru i wysyłania korespondencji przesyłanej systemem EZD oraz ePUAP (w wersji elektronicznej i papierowej) do kierownictwa biura oraz poszczególnych merytorystów, celem sprawnego rozdysponowania dokumentów. Rejestruje i przesyła korespondencję faxową w systemie EZD za pośrednictwem aplikacji RightFax, celem właściwego jej obiegu
- Koordynuje działania w zakresie wypełniania zapisów związanych ze zgłaszaniem funkcjonariuszy przebywających na zwolnieniu lekarskim, co stanowi podstawę do obsługi zwolnień lekarskich funkcjonariuszy Biura Finansów KGSG, przyjmuje, sprawdza poprawność formalną zwolnień oraz przekazuje je do Biura Kadr i Szkolenia KGSG, prowadzi rejestr zwolnień lekarskich, przygotowuje projekty decyzji Dyrektora Biura Finansów KGSG o udzielaniu nagród funkcjonariuszom zastępujących innych funkcjonariuszy przebywających na zwolnieniach lekarskich itp.
- Sporządza projekty planów urlopowych funkcjonariuszy i pracowników Biura Finansów KGSG oraz prowadzi dokumentację dotyczącą wykorzystania urlopów i rozliczania godzin służby/pracy w celu monitorowania procesu dla potrzeb wypełnienia wymogów wynikających z uregulowań prawnych
- Prowadzi wykaz funkcjonariuszy i pracowników Biura Finansów KGSG, zgłasza do odpowiednich komórek organizacyjnych KGSG zmiany adresów i telefonów, przygotowuje wnioski o przeprowadzenie stosownych postępowań sprawdzających w celu aktualizacji prowadzonych wykazów oraz zapewnia prawidłowe funkcjonowanie Biura Finansów KGSG
- Aktualizuje i zgłasza potrzeby w zakresie odbycia szkoleń (BHP, ochrona informacji niejawnych), sporządza opinie służbowe funkcjonariuszy, ocen okresowych pracowników Biura Finansów KGSG, upoważnień do pobierania kluczy do pomieszczeń (aktualizacja zajmowanych pomieszczeń) w celu wykorzystania danych w czynnościach planistycznych, sprawozdawczych i bieżącej realizacji zadań Biura Finansów KGSG
- Uczestniczy w procesach zaopatrzenia i przechowywania materiałów biurowych i piśmiennych Biura Finansów KGSG, w celu ich dystrybucji wśród funkcjonariuszy i pracowników
- Obsługuje skrzynkę podawczą przypisaną dla Biura Finansów KGSG na elektronicznej platformie usług administracji publicznej ePUAP w celu zapewnienia utrzymania komunikacji z innymi urzędami
- Powadzi pomocnicze urządzenia ewidencyjne do obsługi dokumentacji jawnej, w celu zapewnienia utrzymania komunikacji z innymi urzędami
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi korespondencji urzędowej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu
- Czytelny charakter pisma
- Skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność, rzetelność
- Umiejętność hierarchizowania zadań
- Znajomość obsługi urządzeń teleinformatycznych (komputer, fax, drukarka, skaner)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.