STARSZY INSPEKTOR/SPECJALISTA/GŁÓWNY SPECJALISTA W WYDZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM DEPARTAMENTU BUDŻETU
GŁÓWNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje:
Starszy Inspektor/Specjalista/Główny specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym Departamentu Budżetu
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych.
- Prowadzenie rejestrów dokumentów księgowych (faktur, rachunków, not księgowych, krajowych i zagranicznych podróży służbowych, not korygujących).
- Prowadzenie kasy w Biurze KRRiT.
- Sporządzanie przydziału dewiz na zagraniczne podróże służbowe.
- Wystawianie not księgowych, dot. m.in. naliczonych kar umownych Wykonawcom, przekazanych wpływów abonamentowych spółkom publicznej radiofonii i telewizji.
- Przekazywanie dokumentów finansowo-księgowych do poszczególnych komórek organizacyjnych Biura KRRiT w celu uzyskania potwierdzenia pod względem merytorycznym dokonanych operacji gospodarczych.
- Prace związane z przygotowaniem, weryfikacją oraz realizacją płatności, współpraca z bankami.
- Zastępowanie pod nieobecność pracownika sekretariatu Departamentu Budżetu w zakresie prowadzenia rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej z i do Departamentu Budżetu.
- Archiwizowanie dokumentów w obszarze zajmowanego stanowiska.
Nasze wymagania
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie:
1) starszy inspektor: średnie,
2) specjalista i główny specjalista: wyższe;
• staż pracy /zgodnie z rozporządzeniem Prezydenta RP z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, zasad wynagradzania oraz wymaganych kwalifikacji zawodowych pracowników Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji/:
1) starszy inspektor: minimum 4 lata,
2) specjalista: minimum 3 lata,
3) główny specjalista: minimum 6 lat;
• znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy (w tym szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków), ustawy o podatku od towarów i usług;
• umiejętność obsługi pakietu MS Office i obsługi poczty elektronicznej.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
• studia wyższe o kierunku: finanse, ekonomia lub administracja
• praktyka zawodowa związana z wykonywaniem zadań służbowych o podobnym/zbliżonym charakterze;
• dobra organizacja pracy własnej oraz rzetelność w wykonywaniu codziennej pracy;
• zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność syntezy i wyciągania wniosków;
• komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
• dbałość o jakość wykonywanych zadań oraz sumienne i terminowe wykonywanie obowiązków;
• mile widziana znajomość pracy w systemach finansowo-księgowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys;
• oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
• oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
• kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
• kandydat może przedstawić także inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.;
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO ; Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
• oświadczenie kandydata o spełnieniu warunku określonego w art. 3c ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych.
Pozostałe informacje:
• warunki finansowe w Biurze KRRiT reguluje rozporządzeniem Prezydenta RP z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, zasad wynagradzania oraz wymaganych kwalifikacji zawodowych pracowników Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
Oferty należy przesyłać do dnia 17 stycznia 2025 r. na wybrany adres:
• mailowy: rekrutacje@krrit.gov.pl albo
• za pośrednictwem internetowego portalu rekrutacyjnego
lub składać
od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15 w kancelarii Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, (parter, pok. 11)
z dopiskiem na kopercie „rekrutacja – Starszy inspektor/Specjalista/Główny specjalista w Departamencie Budżetu”.
Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz przesłane lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane.
Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub
e-mailową.
Jeżeli w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym następuje zatrudnienie, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób, rekomendowanych przez komisję.
Po zakończeniu procedury ww. naboru wszystkie oferty osób niezakwalifikowanych do zatrudnienia zostaną zniszczone komisyjnie.
Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko Starszego inspektora/Specjalisty/Głównego specjalisty w Wydziale Finansowo-Księgowym Departamentu Budżetu
Jeżeli w dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, prosimy o zamieszczenie następującego oświadczenia:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych należących do szczególnych kategorii danych, zawartych w mojej ofercie pracy w celu realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Biuro KRRiT, zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO -4.5.2016 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej I. 119/1”.
Administrator danych:
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, z siedzibą w Warszawie (01-015) przy ul. Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9.
Inspektor ochrony danych:
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych pod adresem e-mail: iod@krrit.gov.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej: