GŁÓWNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Nowe Czarnowo (pow. gryfiński)Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie kancelarii Spółki (korespondencja przychodząca, wychodząca).
- Zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów, kierowanie jej zgodnie z dekretacją do komórek organizacyjnych, archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami wewnętrznymi.
- Nadzór nad terminowym przepływem informacji, korespondencji i dokumentów, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Spółce.
- Sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji biznesowej.
- Prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu Spółki.
- Planowanie i zarządzanie kalendarzem Członków Zarządu.
- Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Zarządu, protokołowanie posiedzeń Zarządu, przekazywanie do realizacji uchwał Zarządu.
- Organizacja i obsługa spotkań Zarządu i Dyrektorów.
- Organizacja podróży służbowych Zarządu i Dyrektorów.
- Koordynacja działań w zakresie identyfikacji wizualnej Spółki.
- Organizacja postępowań zakupowych w zakresie zaopatrzenia Spółki w artykuły spożywcze, materiały biurowe, materiały reklamowe, itp. w ramach działania Wydziału ds. organizacji i administracji. Realizacja zawartych umów.
- Kompleksowa obsługa zarządzania nieruchomościami Spółki, w tym umowami dzierżawy, najmu gruntów i nieruchomości (prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie umów i aneksów, porozumień oraz korespondencji).
- Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz w ww. zakresie.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomia, prawo, administracja),
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności,
- biegła znajomość obsługi pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- dobra organizacja pracy i systematyczność,
- zdolności analityczne, dokładność, skrupulatność,
- wysoka kultura osobista.
Mile widziane
- znajomość programu SAP;
- umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność;
- otwartość na zmiany;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole,
- możliwość osobistego rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń,
- dodatkowe 4 dni urlopu,
- dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka (14 sierpnia).
- pakiet benefitów i świadczeń dodatkowych, w tym:
- pracowniczy program emerytalny,
- dofinansowanie wypoczynku,
- dofinansowanie wypoczynku dla dzieci,
- możliwość pracy zdalnej,
- brak dress code’u.
PGE Gryfino Dolna Odra sp. z o.o.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce.
PGE Gryfino Dolna Odra sp. z o.o. to spółka należąca do Grupy Kapitałowej PGE zajmująca się realizacją projektu inwestycyjnego polegającego na budowie dwóch bloków gazowo-parowych.
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej: