GŁÓWNE INFORMACJE:
Nr ewidencyjny:
78966261
Branża:
Lekarz/Farmaceuta/Weterynarz
Zarobki:
-
Lokalizacja:
Polska, podkarpackie, Stalowa Wola
Ważne do:
2025-01-12
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Szukamy energicznej osoby z doświadczeniem, gotowej dołączyć do naszego zespołu w Salonie Optycznym jako Doradca Klienta!
Jako Doradca Klienta będziesz odgrywać kluczową rolę w budowaniu pozytywnych relacji z naszymi klientami oraz dbaniu o ich potrzeby związane z wyborem odpowiednich produktów optycznych.
Masz doświadczenie w branży optycznej i obsłudze klienta? Jesteśmy idealnym miejscem dla Ciebie!
Twój zakres obowiązków:
1. Zapewnienie klientom profesjonalnej i przyjaznej obsługi, tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego, które zostaje w pamięci klienta na długo.
2. Oferowanie informacji na temat różnych typów soczewek okularowych, ich cech oraz dostępnych technologii.
3. Pomoc klientom w doborze odpowiednich oprawek, soczewek okularowych, soczewek kontaktowych i innych produktów optycznych.
4. Wykonywanie pomiarów i dostosowywanie okularów do indywidualnych potrzeb klientów.
5. Sprzedaż okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych, akcesoriów optycznych.
6. Tworzenie okularów korekcyjnych od podstaw - od pomiarów, przez dobór soczewek, po montaż oprawkach.
7. Skrupulatne prowadzenie dokumentacji, w tym obsługa platformy Glasson, służącej do zarządzania produktami i danymi klientów.
8. Dbanie o estetykę salonu i ekspozycję produktów, wpływającą na poprawę wyglądu przestrzeni oraz pozytywne doświadczenia klientów.
Nasze wymagania:
1. Wykształcenie min. średnie
2. Doświadczenie w branży optycznej i sprzedaż produktów oferowanych w Salonie - cenimy wiedzę teoretyczną i praktyczną.
3. Dobra organizacja pracy własnej, doskonałe umiejętności komunikacyjnych i zdolności do pracy z ludźmi.
4. Znajomość programu Glasson - jeśli go nie znasz, jesteśmy gotowi Cię nauczyć.
5. Otwartość na ciągły rozwój, naukę nowych rzeczy, gotowość do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności.
6. Dbałość o jakość obsługi klienta i estetykę salonu optycznego, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.
To oferujemy:
1. Przyjazne i dynamiczne środowisko pracy z dostępem do profesjonalnego sprzętu.
2. Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach branżowych.
3. Dostęp do szkoleń i warsztatów z zakresu nowych trendów i technologii w optyce.
4. Atrakcyjne warunki zatrudnienia, premie i system motywacyjny.
5. Rabaty na zakup własnych produktów optycznych.
6. Możliwość uczestnictwa w konferencjach oraz targach optycznych, umożliwiających poznanie najnowszych trendów i technologii w branży.
Jeśli chcesz być częścią naszego zespołu i przyczynić się do tworzenia magicznych chwil związanych z widzeniem, nie czekaj dłużej. Prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: optyk.stw@gmail.com.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zrozumienie.
Termin składania aplikacji: 30.06.2024.
Dołącz do nas, aby wspólnie tworzyć niezapomniane chwile dla naszych klientów i rozwijać się w fascynującym świecie optyki!
Jako Doradca Klienta będziesz odgrywać kluczową rolę w budowaniu pozytywnych relacji z naszymi klientami oraz dbaniu o ich potrzeby związane z wyborem odpowiednich produktów optycznych.
Masz doświadczenie w branży optycznej i obsłudze klienta? Jesteśmy idealnym miejscem dla Ciebie!
Twój zakres obowiązków:
1. Zapewnienie klientom profesjonalnej i przyjaznej obsługi, tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego, które zostaje w pamięci klienta na długo.
2. Oferowanie informacji na temat różnych typów soczewek okularowych, ich cech oraz dostępnych technologii.
3. Pomoc klientom w doborze odpowiednich oprawek, soczewek okularowych, soczewek kontaktowych i innych produktów optycznych.
4. Wykonywanie pomiarów i dostosowywanie okularów do indywidualnych potrzeb klientów.
5. Sprzedaż okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych, akcesoriów optycznych.
6. Tworzenie okularów korekcyjnych od podstaw - od pomiarów, przez dobór soczewek, po montaż oprawkach.
7. Skrupulatne prowadzenie dokumentacji, w tym obsługa platformy Glasson, służącej do zarządzania produktami i danymi klientów.
8. Dbanie o estetykę salonu i ekspozycję produktów, wpływającą na poprawę wyglądu przestrzeni oraz pozytywne doświadczenia klientów.
Nasze wymagania:
1. Wykształcenie min. średnie
2. Doświadczenie w branży optycznej i sprzedaż produktów oferowanych w Salonie - cenimy wiedzę teoretyczną i praktyczną.
3. Dobra organizacja pracy własnej, doskonałe umiejętności komunikacyjnych i zdolności do pracy z ludźmi.
4. Znajomość programu Glasson - jeśli go nie znasz, jesteśmy gotowi Cię nauczyć.
5. Otwartość na ciągły rozwój, naukę nowych rzeczy, gotowość do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności.
6. Dbałość o jakość obsługi klienta i estetykę salonu optycznego, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.
To oferujemy:
1. Przyjazne i dynamiczne środowisko pracy z dostępem do profesjonalnego sprzętu.
2. Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach branżowych.
3. Dostęp do szkoleń i warsztatów z zakresu nowych trendów i technologii w optyce.
4. Atrakcyjne warunki zatrudnienia, premie i system motywacyjny.
5. Rabaty na zakup własnych produktów optycznych.
6. Możliwość uczestnictwa w konferencjach oraz targach optycznych, umożliwiających poznanie najnowszych trendów i technologii w branży.
Jeśli chcesz być częścią naszego zespołu i przyczynić się do tworzenia magicznych chwil związanych z widzeniem, nie czekaj dłużej. Prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: optyk.stw@gmail.com.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zrozumienie.
Termin składania aplikacji: 30.06.2024.
Dołącz do nas, aby wspólnie tworzyć niezapomniane chwile dla naszych klientów i rozwijać się w fascynującym świecie optyki!
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.