![cbop](/zl-user-portal-portlet/images/portals/cbop.png)
INSPEKTOR DS. ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH I CMENTARZA (NR 1966)
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
GŁÓWNE INFORMACJE:
![Dokument](/zl-user-portal-portlet/images/document-icon.png)
Nr ewidencyjny:
71706075
![Branza](/zl-user-portal-portlet/images/job-icon.png)
Branża:
Inne
![Pieniadze](/zl-user-portal-portlet/images/money-icon.png)
Zarobki:
od 4 300 PLN
![Lokalizacja](/zl-user-portal-portlet/images/marker-icon.png)
Lokalizacja:
Polska, kujawsko-pomorskie, bydgoski, Białe Błota
![Zegar](/zl-user-portal-portlet/images/clock-icon.png)
Ważne do:
2024-08-14
![Dokument](/zl-user-portal-portlet/images/pages-icon.png)
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
![Praca](/zl-user-portal-portlet/images/work-icon.png)
Wymiar czasu pracy:
pełny etat
Obowiązki:
Zakres obowiązków:
1) Administrowanie i gospodarowanie budynkami mieszkalnymi będącymi w zarządzaniu Spółki oraz zabezpieczanie ich eksploatacji,
2) Zarządzanie i gospodarowanie budynkami biurowymi Spółki,
3) Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków administrowanych przez Spółkę,
4) Utrzymanie czystości na placach administrowanych przez Spółkę,
5) Współpraca z podmiotami zewnętrznymi i realizacja zadań w zakresie administrowania cmentarzem komunalnym,
6) Nadzór nad przeprowadzeniem przetargu i wyborem firm zewnętrznych w zakresie m.in. wywozu odpadów i nieczystości,
7) Fakturowanie i monitorowanie wpłat za wynajem lokali oraz opłat cmentarnych,
8) Nadzór nad przeprowadzeniem przeglądów okresowych obiektów kubaturowych administrowanych przez Spółkę,
9) Przygotowywanie planów remontów i inwestycji dotyczących obiektów będących w administracji Spółki, w uzgodnieniu z Urzędem Gminy,
10) Nadzór nad pracami remontowymi i modernizacyjnymi w budynkach administrowanych przez Spółkę wykonywanych na zlecenie Urzędu Gminy.
11) Zabezpieczenie stałej łączności telefonicznej Spółki wraz z monitorowaniem i rozliczaniem kosztów usług telekomunikacyjnych z rozdziałem na poszczególne komórki oraz utrzymanie sprzętu poligraficznego,
12) Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony mienia wszystkich obiektów Spółki,
13) Sporządzanie sprawozdań do BDO (Baza Danych Odpadowych).
Warunki zatrudnienia:
- sposób zatrudnienia: umowa na zastępstwo,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- praca w godzinach 7 - 15, od poniedziałku do piątku,
- praca przy komputerze ekranowym powyżej 4 godzin,
- praca w terenie ze zwrotem kosztów dojazdów, tzw. ryczałt samochodowy,
- atrakcyjny system premiowy,
- udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę,
- świadczenia socjalne- dofinansowanie do wypoczynku letniego, tzw. wczasów pod gruszą oraz dofinansowanie świąteczne.
1) Administrowanie i gospodarowanie budynkami mieszkalnymi będącymi w zarządzaniu Spółki oraz zabezpieczanie ich eksploatacji,
2) Zarządzanie i gospodarowanie budynkami biurowymi Spółki,
3) Prowadzenie książek obiektów budowlanych dla budynków administrowanych przez Spółkę,
4) Utrzymanie czystości na placach administrowanych przez Spółkę,
5) Współpraca z podmiotami zewnętrznymi i realizacja zadań w zakresie administrowania cmentarzem komunalnym,
6) Nadzór nad przeprowadzeniem przetargu i wyborem firm zewnętrznych w zakresie m.in. wywozu odpadów i nieczystości,
7) Fakturowanie i monitorowanie wpłat za wynajem lokali oraz opłat cmentarnych,
8) Nadzór nad przeprowadzeniem przeglądów okresowych obiektów kubaturowych administrowanych przez Spółkę,
9) Przygotowywanie planów remontów i inwestycji dotyczących obiektów będących w administracji Spółki, w uzgodnieniu z Urzędem Gminy,
10) Nadzór nad pracami remontowymi i modernizacyjnymi w budynkach administrowanych przez Spółkę wykonywanych na zlecenie Urzędu Gminy.
11) Zabezpieczenie stałej łączności telefonicznej Spółki wraz z monitorowaniem i rozliczaniem kosztów usług telekomunikacyjnych z rozdziałem na poszczególne komórki oraz utrzymanie sprzętu poligraficznego,
12) Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony mienia wszystkich obiektów Spółki,
13) Sporządzanie sprawozdań do BDO (Baza Danych Odpadowych).
Warunki zatrudnienia:
- sposób zatrudnienia: umowa na zastępstwo,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- praca w godzinach 7 - 15, od poniedziałku do piątku,
- praca przy komputerze ekranowym powyżej 4 godzin,
- praca w terenie ze zwrotem kosztów dojazdów, tzw. ryczałt samochodowy,
- atrakcyjny system premiowy,
- udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę,
- świadczenia socjalne- dofinansowanie do wypoczynku letniego, tzw. wczasów pod gruszą oraz dofinansowanie świąteczne.
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagania Konieczne:
Uprawnienia:
Uprawnienia:
Uprawnienia:
- prawo jazdy kat.B
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
- biegła obsługa komputera
Uprawnienia:
- prawo jazdy kat.B
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
- biegła obsługa komputera
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Wymagane dokumenty: CV proszę przesyłać na e-mail: kadry@zwiuk.pl
Klauzula informacyjna do ogłoszenia rekrutacyjnego
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Białych Błotach ul. Betonowa 1B, zwana dalej Spółką.
1. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się:
- pod adresem email: iod@zwiuk.pl
- listownie ul. Betonowa 1B, 86-005 Białe Błota
- telefonicznie +48 52 323-69-22
1. Cele i podstawy przetwarzania
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
5. w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
III. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania
ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wskazanych powyżej w pkt II.
Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Okres przechowywania danych
1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
2. w zakresie wskazanym w pkt II. 4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,
3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
1.Odbiorcy danych.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
1. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu
dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.
.
Klauzula informacyjna do ogłoszenia rekrutacyjnego
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Białych Błotach ul. Betonowa 1B, zwana dalej Spółką.
1. W sprawie ochrony danych osobowych można skontaktować się:
- pod adresem email: iod@zwiuk.pl
- listownie ul. Betonowa 1B, 86-005 Białe Błota
- telefonicznie +48 52 323-69-22
1. Cele i podstawy przetwarzania
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
1. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
2. w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
3. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
4. w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
5. w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
III. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania
ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wskazanych powyżej w pkt II.
Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Okres przechowywania danych
1. w zakresie wskazanym w pkt II.1, II.2 i II.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
2. w zakresie wskazanym w pkt II. 4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,
3. w zakresie wskazanym w pkt II.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
1.Odbiorcy danych.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
1. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu
dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
VIII. Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgody
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adresy wskazane w pkt I.
.
Ilość oferowanych miejsc pracy:
1
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
jedna zmiana
System wynagradzania:
czasowy ze stawką miesięczną
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
![Ostrzeżenie](/zl-user-portal-portlet/images/ico-ok.png)
Powyższa oferta pracy jest zweryfikowana przez Powiatowy Urząd Pracy.
Kontakt:
Pracodawca:
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres urzędu pracy:
Betonowa 1B, 86-005 Białe Błota, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
E-mail ze strony urzędu:
kadry@zwiuk.pl
Język aplikacji:
polski
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposob aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres urzędu pracy:
Betonowa 1B, 86-005 Białe Błota, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
E-mail ze strony urzędu:
kadry@zwiuk.pl
Język aplikacji:
polski