GŁÓWNE INFORMACJE:
![Dokument](/zl-user-portal-portlet/images/document-icon.png)
Nr ewidencyjny:
71685740
![Branza](/zl-user-portal-portlet/images/job-icon.png)
Branża:
Administracja Państwowa
![Pieniadze](/zl-user-portal-portlet/images/money-icon.png)
Zarobki:
-
![Lokalizacja](/zl-user-portal-portlet/images/marker-icon.png)
Lokalizacja:
Polska, kujawsko-pomorskie, Bydgoszcz
![Zegar](/zl-user-portal-portlet/images/clock-icon.png)
Ważne do:
2024-07-22
![Dokument](/zl-user-portal-portlet/images/pages-icon.png)
Rodzaj umowy:
Brak
Obowiązki:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli legalności pobytu cudzoziemców.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym w budynku B (wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami).
- Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
- K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom z niepełnosprawnościami pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy platformy schodowej.
Zakres zadań
- Przygotowuje w ramach postępowań administracyjnych projekty pism, wezwań, zawiadomień, oraz decyzje w sprawach zezwoleń na pobyt czasowy i pracę w celu zapewnienia cudzoziemcom zalegalizowania pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i wydania dokumentów pobytowych
- Prowadzi rejestrację i ewidencję w „Systemie Pobyt” i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przegląda dane dotyczące cudzoziemców oraz wprowadza dane w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobiera od cudzoziemców odciski linii papilarnych w celu prawidłowej realizacji zadań
- Przygotowuje projekty stanowisk i odpowiedzi dotyczących odwołań od decyzji administracyjnych oraz skarg i ponagleń
- W ramach realizowanych postępowań prowadzi kontrolę legalności pobytu cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu zebrania materiału dowodowego w prowadzonych postępowaniach
Dodatkowe informacje:
Oczekiwania względem kandydata:Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość przepisów: ustawy o cudzoziemcach, ustawy o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 1, 16), ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętności niezbędne: obsługi komputera i urządzeń biurowych, obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office, redagowania pism urzędowych, stosowania prawa w praktyce
- Kompetencje niezbędne: dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie, odporność na stres, asertywność
- Niefigurowanie w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów: ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
Dodatkowe informacje o stanowisku:
Oferujemy:
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie
![Ostrzeżenie](/zl-user-portal-portlet/images/ico-warning.png)
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.