Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

Drukuj Powrót

Skuteczny specjalista działu zakupów

Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków, Kraków, 00-000, -
Adresaci szkolenia
Szkolenia polecamy dla: pracowników odpowiedzialnych za zakupy dla przedsiębiorstw. Kupców, zaopatrzeniowców, pracowników działu importu oraz wszystkich osób, które pozyskują produkty lub usługi i chciałyby usprawnić i obniżyć koszty nabywania zasobów dla firmy.
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Celem szkolenia jest rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu organizacji pracy działu zakupów oraz technik negocjacji zakupowych. Zagadnienia poruszane na szkoleniu obejmują obszary optymalizacji zakupów na potrzeby organizacji oraz przygotowanie i przeprowadzenie efektywnego procesu negocjacyjnego. Zastosowanie metod i technik dostarczonych na szkoleniu pozwoli na usprawnienie procesu zakupów w firmie oraz osiąganie korzystniejszych warunków od dostawców.

Metodologia/program

Program szkolenia I. ORGANIZACJA PROCESU ZAKUPÓW. Rola i zadania kupca w organizacji. *system, w którym funkcjonuje dział zakupów *kierunki działań w celu optymalizacji procesu zakupów Proces zapytania ofertowego. *sekwencja RFx - dostosowanie zapytania do sytuacji zakupowej *wybór dostawcy *dobre praktyki współpracy z dostawcami Analizy wspierające pracę kupca. *analiza ABC - wykorzystanie zasady Pareto do optymalizacji strategii zakupowej *analiza XYZ - wpływ przewidywalności zakupów na czas i wielkość zamówień *macierz Kraljica - racjonalizacja działań w oparciu o ryzyko związane z zakupem oraz wpływem na wyniki finansowe firmy II. NEGOCJACJE Z DOSTAWCĄ. Wprowadzenie do negocjacji. *wybór strategii negocjacyjnej w odniesieniu do sytuacji zakupowej *korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania poszczególnych strategii *negocjacje pozycyjne a negocjacje problemowe *style negocjacyjne i ich wpływ na efektywność działań *autoanaliza własnej postawy negocjacyjnej *charakterystyka profesjonalnego negocjatora I etap negocjacji. *stawianie celu w negocjacjach - uporządkowanie złożonej siatki celów *opracowanie listy zmiennych negocjacyjnych dla uzyskania korzystniejszych cen i warunków zakupów *określenie przedziałów negocjacyjnych *BATNA - znaczenie i wykorzystanie alternatyw II etap negocjacji. *odkrycie stanowisk i interesów drugiej strony *wykorzystanie pytań i parafrazy *pytania szacujące i warunkowe III etap negocjacji. *kluczowe zasady negocjacji *prezentacja oferty i zmiennych negocjacyjnych *techniki wymiany ustępstw, czyli jak ustępować, aby nie oddawać za darmo *techniki pokonywania impasu w rozmowach z dostawcą IV etap negocjacji. *akceptacja warunków i potwierdzenie ustaleń *opracowanie dalszych działań Brudne chwyty i manipulacje stosowane przez drugą stronę. *nieczyste taktyki stosowane przez dostawców *sposoby obrony przed manipulacją i brudnymi chwytami sprzedawcy Kreowanie wizerunku i budowanie własnej siły. *techniki autoprezentacji *dylematy negocjatora wg Willema Mastenbroek’a *źródła siły kupca – siła rzeczywista i domniemana *techniki okazywania siły *często popełniane przez kupca błędy *elastyczność i kreatywność negocjatora *filary harvardzkiej szkoły negocjacji III. KOMUNIKACJA W PROCESIE ZAKUPÓW. Kluczowe aspekty komunikacji. *komunikacja niewerbalna jako wsparcie dla budowania własnego wizerunku i siły *słownictwo wspierające osiąganie celów w rozmowach z dostawcą *wpływ postawy i własnych przekonań na przebieg komunikacji ze sprzedawcą *autodiagnoza własnego stylu wywierania wpływu *sekwencja skutecznej prezentacji Współpraca z trudnym partnerem w negocjacjach. *rozpoznawanie typów osobowościowych *dostawców dostosowanie stylu komunikacji do sprzedawcy Asertywność negocjatora. *typologia zachowań *sytuacje negocjacyjne wymagające zachowań asertywnych *zasady i techniki zachowań asertywnych IV. CASE’Y NEGOCJACYJNE. Ćwiczenia negocjacyjne w zespołach. *negocjacje prowadzone według opracowanego scenariusza *informacja zwrotna od pozostałych uczestników i od trenera *Podsumowanie i wnioski.

Trener

Szkolenie prowadzi:

Mirosław Plak

Trener biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Sprzedaż i marketing

Ilość miejsc
0

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
wyżywienie, materiały szkoleniowe, opieka poszkoleniowa trenera

Płatne

Cena końcowa szkolenia
1580.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Adres
Polska, małopolskie, Kraków, Kraków , 30-218, Podłącze 31

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Klaudia Adamus

Telefon kontaktowy
Tel. 12 399 41 69, 515 212 450

Adres e-mail
kadamus@avenhansen.pl

Strona WWW
www.szkolenia.avenhansen.pl

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry