Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Deklaracja dostępności
    • Polityka prywatności
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Inspektor ds. ewidencji ludności w Urzędzie Stanu Cywilnego

Poniższe ogłoszenie o pracy nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy
pracuj.pl Zobacz pełne ogłoszenie na stronach serwisu (otwiera nowe okno)
Drukuj Powrót
Ogłoszenie
Nr ewidencyjny
17041266
Pracodawca
Gmina Konstancin Jeziorna
Lokalizacja
Polska, mazowieckie, Konstancin-Jeziorna
Branża
Obsługa klienta/Call Center
Zawód
Inspektor ds. ewidencji ludności w Urzędzie Stanu Cywilnego
Szczegóły ogłoszenia o pracę
Obowiązki
Nie podano
Oczekiwania względem kandydata
Nie podano
Oczekiwane wykształcenie
Nie podano
Wymagana znajomość języków obcych
Język angielski
Nie podano
Język niemiecki
Nie podano
Język francuski
Nie podano
Język rosyjski
Nie podano
Język włoski
Nie podano
Dodatkowe informacje o stanowisku

Burmistrz Gminy Konstancin-Jeziorna

ogłasza nabór na stanowisko:

Inspektor
ds. ewidencji ludności w Urzędzie Stanu Cywilnego
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna

K.210. 12 .2020

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Konstancin-Jeziorna

Urząd Miasta i Gminy

ul. Piaseczyńska 77

05-520 Konstancin-Jeziorna

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Praca w Systemie Rejestrów Państwowych z wykorzystaniem aplikacji Źródło.
  • Wykonywanie zadań wynikających z obowiązku meldunkowego obywateli polskich i cudzoziemców
    w tym:
    • przyjmowanie zgłoszeń pobytu stałego i czasowego,
    • przyjmowanie zgłoszeń wymeldowania z pobytu stałego i czasowego,
    • przyjmowanie zgłoszeń wyjazdu i powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej,
    • wydawanie zaświadczeń potwierdzających pobyt stały i czasowy,
    • udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców i rejestru cudzoziemców,
    • przyjmowanie wniosków i nadanie numeru PESEL.
  • Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dowodach osobistych w tym:
    • przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, weryfikacja danych i wydawanie dowodów osobistych,
    • wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego, prowadzenie dokumentacji kopert dowodowych,
    • udostępnianie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.
  • Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców zgodnie
    z obowiązującymi przepisami.
  • Prowadzenie rejestru wyborców.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie prowadzonych spraw.
  • Sporządzanie rejestru na potrzeby kwalifikacji wojskowej.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy monitorze ekranowym,
  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • praca w budynku przy ul. Piaseczyńskiej 77, miejsca postojowe w odległości około 50 m od budynku, wejście główne do budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych przez drzwi dwuskrzydłowe otwierane do światła ościeżnic 180 cm (jedno skrzydło o szerokości 90 cm blokowane),
  • miejsce pracy: parter, korytarz biurowy o powierzchni 350 m2, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm w świetle ościeżnic, drzwi wejściowe do toalet - szerokość 90 cm w świetle ościeżnic (toalety na I piętrze - przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Budynek jest 2-kondygnacyjny z klatkami schodowymi (2 biegi schodów, minimalna szerokość – 120 cm). W budynku znajduje się winda (przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) – szerokość drzwi 90 cm, kabina 120 x 210 cm., udźwig 1000 kg.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

- wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe wymagane administracyjne,
  • minimum 3 lata stażu pracy, w tym nie mniej niż 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1282),
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinii,
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu:
    • ustawy o ewidencji ludności,
    • ustawy o dowodach osobistych,
    • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawy o samorządzie gminnym,
    • ustawy o dostępie do informacji publicznej,
    • ustawy o ochronie danych osobowych,
    • ustawy o opłacie skarbowej,
    • ustawy o pracownikach samorządowych,
    • Kodeks wyborczy,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość obsługi komputera w zakresie podstawowego oprogramowania Microsoft Office, Word i Excel.

- wymagania dodatkowe:

  • mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku związane z obsługą aplikacji ŹRÓDŁO w zakresie Rejestru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Bazy Usług Stanu Cywilnego,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania zaufania,
  • sumienność, skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność,
  • doskonała organizacja czasu pracy i samodzielność,
  • umiejętność redagowania pism, decyzji, postanowień,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas kontaktów z interesantem.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys zawierający opis przebiegu pracy zawodowej (CV)
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie (plik w załączniku),
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectw pracy) lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu (w zaświadczeniu prosimy o wskazanie daty zatrudnienia na danym stanowisku).
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,

Termin składania dokumentów:

18 grudnia 2020 roku

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77
05-520 Konstancin-Jeziorna

z dopiskiem na kopercie "nabór – Inspektor ds. ewidencji ludności w Urzędzie Stanu Cywilnego"

Dokumenty można przesłać do Urzędu lub złożyć do skrzynki podawczej, ustawionej w holu Urzędu Miasta
i Gminy Konstancin-Jeziorna od strony ulicy Kolejowej, w godz.: poniedziałek - piątek 9.00 - 15.00.

Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie są rozpatrywane (liczy się data wpływu do Urzędu). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną znis

DODATKOWE INFORMACJE

Data ważności ogłoszenia
2020-12-26

Ilość oferowanych miejsc pracy
0

W tym dla niepełnosprawnych
0

Rodzaj umowy
Brak

Ogłoszenie o pracy tymczasowej
NIE

Lokalizacja pracy z ogłoszenia na mapie: Polska, mazowieckie, Konstancin-Jeziorna
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Webinarium - klikaj po wiedzę!
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Deklaracja dostępności
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum Multimedialne
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Regulamin Portalu
    • Centrum prasowe
    • Zaloguj się do strefy PSZ
    • Przydatne informacje
    • Oceń odpowiedź mailową
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Naszej Klasie
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2016

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry