Burmistrz Gminy Konstancin-Jeziorna
ogłasza nabór na stanowisko:
Inspektor
ds. ewidencji ludności w Urzędzie Stanu Cywilnego Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
K.210. 12 .2020
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Konstancin-Jeziorna
Urząd Miasta i Gminy
ul. Piaseczyńska 77
05-520 Konstancin-Jeziorna
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Praca w Systemie Rejestrów Państwowych z wykorzystaniem aplikacji Źródło.
- Wykonywanie zadań wynikających z obowiązku meldunkowego obywateli polskich i cudzoziemców
w tym: - przyjmowanie zgłoszeń pobytu stałego i czasowego,
- przyjmowanie zgłoszeń wymeldowania z pobytu stałego i czasowego,
- przyjmowanie zgłoszeń wyjazdu i powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej,
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających pobyt stały i czasowy,
- udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców i rejestru cudzoziemców,
- przyjmowanie wniosków i nadanie numeru PESEL.
- Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dowodach osobistych w tym:
- przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego, weryfikacja danych i wydawanie dowodów osobistych,
- wydawanie zaświadczeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego, prowadzenie dokumentacji kopert dowodowych,
- udostępnianie danych w trybie jednostkowym z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.
- Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców zgodnie
z obowiązującymi przepisami. - Prowadzenie rejestru wyborców.
- Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie prowadzonych spraw.
- Sporządzanie rejestru na potrzeby kwalifikacji wojskowej.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym,
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca w budynku przy ul. Piaseczyńskiej 77, miejsca postojowe w odległości około 50 m od budynku, wejście główne do budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych przez drzwi dwuskrzydłowe otwierane do światła ościeżnic 180 cm (jedno skrzydło o szerokości 90 cm blokowane),
- miejsce pracy: parter, korytarz biurowy o powierzchni 350 m2, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm w świetle ościeżnic, drzwi wejściowe do toalet - szerokość 90 cm w świetle ościeżnic (toalety na I piętrze - przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich). Budynek jest 2-kondygnacyjny z klatkami schodowymi (2 biegi schodów, minimalna szerokość – 120 cm). W budynku znajduje się winda (przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich) – szerokość drzwi 90 cm, kabina 120 x 210 cm., udźwig 1000 kg.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe wymagane administracyjne,
- minimum 3 lata stażu pracy, w tym nie mniej niż 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1282),
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinii,
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu:
- ustawy o ewidencji ludności,
- ustawy o dowodach osobistych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o opłacie skarbowej,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- Kodeks wyborczy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość obsługi komputera w zakresie podstawowego oprogramowania Microsoft Office, Word i Excel.
- wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku związane z obsługą aplikacji ŹRÓDŁO w zakresie Rejestru PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Bazy Usług Stanu Cywilnego,
- umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania zaufania,
- sumienność, skrupulatność, dokładność i odpowiedzialność,
- doskonała organizacja czasu pracy i samodzielność,
- umiejętność redagowania pism, decyzji, postanowień,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas kontaktów z interesantem.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys zawierający opis przebiegu pracy zawodowej (CV)
- list motywacyjny,
- kwestionariusz dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie (plik w załączniku),
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectw pracy) lub aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu (w zaświadczeniu prosimy o wskazanie daty zatrudnienia na danym stanowisku).
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
Termin składania dokumentów:
18 grudnia 2020 roku
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
ul. Piaseczyńska 77
05-520 Konstancin-Jeziorna
z dopiskiem na kopercie "nabór – Inspektor ds. ewidencji ludności w Urzędzie Stanu Cywilnego"
Dokumenty można przesłać do Urzędu lub złożyć do skrzynki podawczej, ustawionej w holu Urzędu Miasta
i Gminy Konstancin-Jeziorna od strony ulicy Kolejowej, w godz.: poniedziałek - piątek 9.00 - 15.00.
Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie są rozpatrywane (liczy się data wpływu do Urzędu). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty odrzucone, które nie zostaną odebrane w terminie 30 dni od zakończenia naboru, zostaną znis