Ogłoszenie
Nr ewidencyjny
17010326
Pracodawca
Master HR
Lokalizacja
Polska, lubuskie
Branża
Logistyka/Spedycja/Dystrybucja
Zawód
Customer Service Leader
Szczegóły ogłoszenia o pracę
Obowiązki
Nie podano
Oczekiwania względem kandydata
Nie podano
Oczekiwane wykształcenie
Nie podano
Wymagana znajomość języków obcych
Język angielski
Nie podano
Język niemiecki
Nie podano
Język francuski
Nie podano
Język rosyjski
Nie podano
Język włoski
Nie podano
Dodatkowe informacje o stanowisku
MasterHR Sp. z o.o. to wieloletnia wiedza naszego Zespołu Doradców w zakresie rozwoju personalnego i rekrutacji. Naszą misją jest wspieranie i pomoc w budowaniu oraz rozwijaniu firm poprzez dobór najlepszych pracowników o określonych kompetencjach i predyspozycjach zawodowych. Agencja pośrednictwa pracy i doradztwa zawodowego nr rejestr. 16707.
Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży e-commerce poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
Customer Service Leader Nr ref.: 2020/11/LCS/Łozienica Zadania:
Wsparcie działu administracji klienta w obszarach operacji logistycznych i komercyjnych, Zapewnienie realizacji założeń KPI, wynikających z ustaleń kontraktowych z klientem biznesowym, Aktywny udział w projektach wdrożeniowych dla nowych klientów, Optymalizacja procesów w dziale oraz z klientem zewnętrznym, Dbanie o dobrą atmosferę i komunikację w zespole, Rekrutowanie pracowników do zespołu oraz onboarding, Motywowanie i rozwijanie podległego zespołu, Wspieranie Managera Administracji Klienta w wybranych zadaniach. Wymagania i pożądane umiejętności:
Wykształcenie wyższe, Min. 3 letnie doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, Min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem specjalistów, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, Wysoka kultura komunikacji nastawiona na ludzi, Bardzo dobra organizacja pracy własnej Podejście coachingowe do podległych pracowników, Mile widziane kompetencje:Doświadczenie w branży logistycznej, Proaktywne podejście w komunikacji i w działaniu, Pozytywne nastawienie do ludzi, do zadań, Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem, Odpowiedzialność, zaangażowanie oraz umiejętność pracy zespołowej. Oferujemy:
Stabilną, ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Atrakcyjne wynagrodzenie, Pracę w przyjaznym środowisku, nastawionym na rozwój pracowników, Niezależność w realizacji zadań oraz realny wpływ na efekty swoich działań, Dodatkowe benefity: opieka medyczna, codzienne dofinansowane posiłki, karta sportowa, spotkania integracyjne, ubezpieczenie na życie, karty podarunkowe na święta, świeże owoce) Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o kontakt za pomocą przycisku: Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883) ".
DODATKOWE INFORMACJE
Data ważności ogłoszenia
2020-12-25
Ilość oferowanych miejsc pracy
0
W tym dla niepełnosprawnych
0
Rodzaj umowy
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej
NIE
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.