Ogłoszenie
Nr ewidencyjny
17011338
Pracodawca
Robert Bosch Sp. z o.o.
Lokalizacja
Polska, mazowieckie, Warszawa
Branża
Doradztwo/Konsulting
Zawód
Product Manager w dywizji Automotive Aftermarket
Szczegóły ogłoszenia o pracę
Obowiązki
Nie podano
Oczekiwania względem kandydata
Nie podano
Oczekiwane wykształcenie
Nie podano
Wymagana znajomość języków obcych
Język angielski
Nie podano
Język niemiecki
Nie podano
Język francuski
Nie podano
Język rosyjski
Nie podano
Język włoski
Nie podano
Dodatkowe informacje o stanowisku
Product Manager w dywizji Automotive Aftermarket Location: Warszawa Czy chcesz, aby Twoje pomysły kształtowały technologie, które zmieniają standardy życia? Zarówno w obszarze rozwiązań mobilnych, dóbr konsumpcyjnych, technologii przemysłowej, jak i dostarczania energii oraz technicznego wyposażenia budynków - z nami będziesz mieć wpływ na poprawę jakości życia na całym świecie. Witaj w Bosch. Nasz sukces definiujemy nie tylko wzrostem ekonomicznym, ale w szczególności poprawą jakości życia ludzi i zaangażowaniem w wartości bazujące na odpowiedzialności. Jest to możliwe dzięki ponad 410,000 zaangażowanym pracownikom na całym świecie, pionierom, którzy każdego dnia dokonują przełomów technicznych. Zastanawiasz się nad stworzeniem czegoś wartego zapamiętania?Twój udział w tworzeniu innowacji: Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży produktów dla kilku krajów Opracowanie strategii cenowej i marżowej Przygotowanie rocznych planów działań marketingowych i ich realizacja Przygotowanie i prowadzenie szkoleń produktowych, prezentacji Prowadzenie analiz rynkowych (ceny, potencjał, udziały rynkowe, konkurencja itp.) Współpraca z działami sprzedaży w kilku krajach Praca w międzynarodowym środowisku – kontakt z działami centralnymi w Niemczech oraz Product Managerami w innych krajach Co Cię wyróżnia: Minimum 3-letnie doświadczenie w product marketingu, marketingu lub sprzedaży B2B (mile widziane doświadczenie w branży automotive) Doświadczenie w zakresie analiz cenowych, rynkowych, w opracowywaniu strategii rozwoju produktu, w przygotowywaniu działań wspierających sprzedaż, Ukończone studia o profilu technicznym Samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność za powierzone projekty, Sukcesy we wprowadzeniu produktu na rynek lub w przeprowadzaniu promocji sprzedaży Umiejętność pracy w zespole Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Nasze benefity: Uczenie się od ekspertów - będziesz współpracować z doświadczonym zespołem Praca w dynamicznym środowisku dla innowacyjnej firmy o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, MultiSport, kursy językowe)
DODATKOWE INFORMACJE
Data ważności ogłoszenia
2020-12-25
Ilość oferowanych miejsc pracy
0
W tym dla niepełnosprawnych
0
Rodzaj umowy
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej
NIE
Lokalizacja pracy z ogłoszenia na mapie:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.