Ogłoszenie
Nr ewidencyjny
16981779
Pracodawca
Gmina Tarnowo Podgórne
Lokalizacja
Polska, wielkopolskie, Poznań (okolice)
Branża
Prawo
Zawód
Pracownik ds. zagospodarowania przestrzennego
Szczegóły ogłoszenia o pracę
Obowiązki
Nie podano
Oczekiwania względem kandydata
Nie podano
Oczekiwane wykształcenie
Nie podano
Wymagana znajomość języków obcych
Język angielski
Nie podano
Język niemiecki
Nie podano
Język francuski
Nie podano
Język rosyjski
Nie podano
Język włoski
Nie podano
Dodatkowe informacje o stanowisku
Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
ogłasza rozpoczęcie procedury rekrutacji na stanowisko
ds. zagospodarowania przestrzennego w Wydziale Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115, 62 – 080 Tarnowo Podgórne
Zakres zadań na stanowisku pracy:
Prowadzenie spraw związanych ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy: gromadzenie niezbędnych materiałów źródłowych, przygotowywanie projektów uchwał, udział w procedurze wyboru wykonawcy i przygotowanie projektu umowy, prowadzenie procedury opracowania projektu studium zgodnie z procedurą zawartą w ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym, Prowadzenie spraw związanych z miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego: badanie spójności planowanego opracowania z obowiązującym studium, przygotowywanie projektów uchwał, udział w procedurze wyboru wykonawcy i przygotowanie projektu umowy, przygotowywanie projektu planu zgodnie z procedurą zawartą w ustawie o zagospodarowaniu przestrzennym, uczestnictwo w spotkaniach, dyskusjach publicznych i komisjach w trakcie procedury tworzenia planu, Prowadzenie rejestru planów, Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie. Analiza wniosków o opracowanie lub zmianę planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz prowadzenie rejestru wniosków, Opracowywanie oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, co najmniej jeden raz w okresie kadencji Rady Gminy oraz innych analiz i zmian zachodzących w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy, Obsługa mieszkańców w zakresie informowania o planach zagospodarowania przestrzennego, Weryfikacja merytoryczna faktur i rachunków za wykonane usługi, zakupione towary, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku, Ustalanie opłaty z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika. Od kandydatów wymaga się - wymagania niezbędne:
posiadanie obywatelstwa polskiego, nieposzlakowana opinia, uregulowany stosunek do służby wojskowej, korzystanie z pełni praw publicznych, osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wykształcenie:
Konieczne: wyższe w zakresie zagospodarowania przestrzennego lub architektury.
Doświadczenie zawodowe:
Konieczne: co najmniej 3 lata na stanowisku urzędniczym związanym z zagospodarowaniem przestrzennym.
Niezbędna wiedza:
Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o ochronie informacji niejawnych, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawa o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, Ustawa o ochronie przyrody, Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze, Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Kodeks Postępowania Administracyjnego. Wymagania dodatkowe:
Biegła obsługa Pakietu Office, Znajomość oprogramowania GIS (ArcGIS lub Qgis), Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa w praktyce, Pożądane cechy charakteru:
dokładność, samodzielność i terminowość, aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów, odporność na stres. Informacje i wymagania dodatkowe:
W Urzędzie Gminy w Tarnowie Podgórnym w miesiącu poprzedzającym nabór wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. Aplikacje otrzymane po terminie, niezawierające wszystkich wymaganych załączników nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne w najwyższym stopniu zostaną zaproszeni na spotkanie z Komisją Rekrutacyjną. Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym prowadzi politykę zatrudnienia zgodnie z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Chętnych kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:
życiorys (CV) list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe kserokopie świadectw pracy zgodę na przetwarzanie danych szczególnych w procesie rekrutacji: (zgodę wyraża się w przypadku podania w procesie rekrutacji danych szczególnych takich jak: danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby. "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci danych szczególnych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)". oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Kandydat zamierzający skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia przysługującego osobie niepełnosprawnej na podstawie art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Na zgłoszenia oczekujemy w terminie do 14 grudnia 2020 r., do godz. 18.00. Oferty należy składać w Wydzial
DODATKOWE INFORMACJE
Data ważności ogłoszenia
2020-12-24
Ilość oferowanych miejsc pracy
0
W tym dla niepełnosprawnych
0
Rodzaj umowy
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej
NIE
Lokalizacja pracy z ogłoszenia na mapie:
Polska, wielkopolskie, Poznań (okolice)
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.