Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Deklaracja dostępności
    • Polityka prywatności
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Customer Service Analyst

Poniższe ogłoszenie o pracy nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy
pracuj.pl Zobacz pełne ogłoszenie na stronach serwisu (otwiera nowe okno)
Drukuj Powrót
Ogłoszenie
Nr ewidencyjny
16982627
Pracodawca
Citi Poland
Lokalizacja
Polska, warmińsko-mazurskie, Olsztyn
Branża
Analiza
Zawód
Customer Service Analyst
Szczegóły ogłoszenia o pracę
Obowiązki
Nie podano
Oczekiwania względem kandydata
Nie podano
Oczekiwane wykształcenie
Nie podano
Wymagana znajomość języków obcych
Język angielski
Nie podano
Język niemiecki
Nie podano
Język francuski
Nie podano
Język rosyjski
Nie podano
Język włoski
Nie podano
Dodatkowe informacje o stanowisku
Citi is more than a global financial services company. It’s an engine for progress. Join us, and you’ll have the chance to get involved in progress in all its shapes and forms, right across the world. From the micro to the macro, from Australia to Zambia, the work we do has real positive impact. Wherever you are and whatever you do, progress starts here.
We’ve built a world famous, trusted brand over 200 years of continuously evolving financial services. And today, our influence continues to grow: with financial operations in 160 countries and 100 currencies. We have 200 million different clients, including some of the biggest names in the industries, sectors, businesses and governments that we serve every day. It all adds up to an exciting place to be for talented, ambitious people who want to build a truly remarkable career. Customer Service Analyst Location: Olsztyn
104235
The Customer Service Analyst is an intermediate-level position responsible for providing clients with resolutions and support in coordination with the Customer Service team. The overall objective of this role is to address external customer issues and provide ongoing customer service support.

Responsibilities:
  • Serve as single point of contact for internal partners and external clients, interacting with key teams to identify and resolve issues
  • Ensures customer inquiries are answered in an efficient and timely manner, maintaining compliance with departmental standards
  • Conduct necessary analyses to address client needs
  • Communicate resolutions to clients
  • Develop and maintain client portfolio through regular calls and face to face interaction, as needed
  • Inform clients about problems (system failures, market issues) and provide regular resolution updates
  • Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding Citigroup, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency
Requirements:
  • 0-2 years of relevant experience
  • Experience in customer service preferred
  • Consistently demonstrate clear and concise written and verbal communication in English
  • Computer proficiency (advanced Excel skills are nice to have)
  • Proven investigative and analytical skills
  • Consistently deliver high-quality customer service with focus on building client relationship and achieving quality results
  • Proven ability to work under limited supervision within a team environment
We offer:
  • A unique package of social benefits, including: MultiSport card, private medical care, group insurance, pension program and discounts at many gastronomic and cultural points throughout Poland
  • Possibility to develop soft skills for public appearances within the official Citi Toastmasters club
  • Access to free training platforms, developing competencies and individual interests
  • Organization of many events supporting integration of departments
  • Work in an international environment allowing broad business knowledge and practical use of English
  • Internal development and mobility programs
  • Work in a harmonious team
APPLY
DODATKOWE INFORMACJE

Data ważności ogłoszenia
2020-12-24

Ilość oferowanych miejsc pracy
0

W tym dla niepełnosprawnych
0

Rodzaj umowy
Brak

Ogłoszenie o pracy tymczasowej
NIE

Lokalizacja pracy z ogłoszenia na mapie: Polska, warmińsko-mazurskie, Olsztyn
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Webinarium - klikaj po wiedzę!
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Deklaracja dostępności
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum Multimedialne
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Regulamin Portalu
    • Centrum prasowe
    • Zaloguj się do strefy PSZ
    • Przydatne informacje
    • Oceń odpowiedź mailową
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Naszej Klasie
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2016

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry