Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Deklaracja dostępności
    • Polityka prywatności
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Senior Major Incident Manager – Critical Resolution Center

Poniższe ogłoszenie o pracy nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy
pracuj.pl Zobacz pełne ogłoszenie na stronach serwisu (otwiera nowe okno)
Drukuj Powrót
Ogłoszenie
Nr ewidencyjny
16982106
Pracodawca
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Lokalizacja
Polska, śląskie, Katowice
Branża
Administracja biurowa
Zawód
Senior Major Incident Manager – Critical Resolution Center
Szczegóły ogłoszenia o pracę
Obowiązki
Nie podano
Oczekiwania względem kandydata
Nie podano
Oczekiwane wykształcenie
Nie podano
Wymagana znajomość języków obcych
Język angielski
Nie podano
Język niemiecki
Nie podano
Język francuski
Nie podano
Język rosyjski
Nie podano
Język włoski
Nie podano
Dodatkowe informacje o stanowisku









Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.


Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.










We are looking for



Senior Major Incident Manager – Critical Resolution Center



Location: Katowice











Managing Major or High Priority Incidents to resolution, demonstrating ownership of all aspects of the resolution of the Incident, actively leading the resolution team and exceeding customer expectations when delivering the service.








  • Leveraging technology to issue all communications and providing key stakeholder management.

  • Leading, driving, facilitating and chairing all investigation activities, meetings, and conference call.

  • Forming collaborative action plans with specific actions, roles and deadlines, and ensuring these are completed

  • Matrix management of people, processes and resources including third parties – including resolving conflict to move forward to resolution

  • Being accountable for resolving the outage via workaround or permanent fix

  • Ensuring all administration and reports are maintained and up-to-date, including contacts information, technical diagrams, post major incident reviews

  • Supporting and nurturing process improvements and knowledge base improvements

  • Continually maintaining and developing tools and resources to manage major incidents effectively

  • Providing periodic major incident metrics reports

  • Be a role model for the team and openly demonstrate the correct behaviours and practices when managing a Major / High Priority Incident

  • Service performance meets service level agreement (SLAs/OLAs).

  • Improving efficiency target.

  • Customer satisfaction.









  • A proven track record in a customer facing role in either a Retail, Finance, Manufacturing business model

  • Highly analytical

  • Excellent Incident Management knowledge and experience demonstrating understanding of both SLA & OLA delivery

  • Exceptional written and verbal communication skills.

  • Be able to communciate with senior management and translate a techncial issue to business langauge including immediate impact and risk to business.

  • Meticulous attention to detail

  • Exceptional meeting management skills

  • Experienced operating in Multi Vendor or SIAM delivery

  • Command of German language will be an asset


















HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT


  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.

  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.

  • Work-life balance

  • Appreciation of your work, awards program.

  • Diverse and international working environment.

  • Employment stability.




EMPOWERMENT


  • We develop our unique know-how.

  • Employees can have an impact on the services provided to clients.

  • Openness to dialogue.





WORLDWIDE IT SOLUTIONS


  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.

  • Industry-leading solutions, systems and programs.

  • Innovative labs.




CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES


  • Wide range of trainings, courses, conferences.

  • DODATKOWE INFORMACJE

    Data ważności ogłoszenia
    2020-12-24

    Ilość oferowanych miejsc pracy
    0

    W tym dla niepełnosprawnych
    0

    Rodzaj umowy
    Brak

    Ogłoszenie o pracy tymczasowej
    NIE

    Lokalizacja pracy z ogłoszenia na mapie: Polska, śląskie, Katowice
    Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
    Szukaj

    Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

    • Praca i firma
      • Akcja Rekrutacja
      • Fabryka CV
      • Własna firma
      • Kodeks Pracy
      • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
      • Autoposzukiwacz ogłoszeń
      • Webinarium - klikaj po wiedzę!
    • Urząd pracy
      • Rejestracja
      • Podnoszenie kwalifikacji
      • Wsparcie zatrudnienia
      • Świadczenia
    • Pracodawcy
      • Dotacje na zatrudnianie pracowników
      • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
      • Zatrudnianie cudzoziemców
      • Szkolenia i usługi rynku pracy
    • O nas
      • Deklaracja dostępności
      • Organizator Centrum
      • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
      • O Portalu Zielona Linia
      • Usługi Zielonej Linii
      • Współpracuj z nami
      • Sewisy współpracujące
      • Centrum Multimedialne
      • Polityka prywatności
      • Polityka Cookies
      • Regulamin Portalu
      • Centrum prasowe
      • Zaloguj się do strefy PSZ
      • Przydatne informacje
      • Oceń odpowiedź mailową
    • Zielona Linia na Facebooku
    • Zielona Linia na Twitterze
    • Zielona Linia na You Tube
    • Zielona Linia na Naszej Klasie
    • Zielona Linia na Instagramie

    Wszelkie prawa zastrzeżone © 2016

    Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
    Wróć do góry