Ogłoszenie
Nr ewidencyjny
16953479
Pracodawca
Heritage Real Estate
Lokalizacja
Polska, mazowieckie, Warszawa
Branża
Administracja biurowa
Zawód
Office Manager
Szczegóły ogłoszenia o pracę
Obowiązki
Nie podano
Oczekiwania względem kandydata
Nie podano
Oczekiwane wykształcenie
Nie podano
Wymagana znajomość języków obcych
Język angielski
Nie podano
Język niemiecki
Nie podano
Język francuski
Nie podano
Język rosyjski
Nie podano
Język włoski
Nie podano
Dodatkowe informacje o stanowisku
Heritage Real Estate S.A. należy do niezależnego holdingu HRE Investments. Opierając się na wiedzy i unikalnym doświadczeniu, płynącym z wielu zrealizowanych z sukcesem projektów przez ostatnie lata, tworzymy wyselekcjonowane możliwości inwestycyjne, których celem jest budowa dobrobytu, bezpieczeństwa, a przede wszystkich dziedzictwa naszych Klientów. Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i zmotywowanych partnerów, dla których tak jak dla nas, Klienci stanowią najwyższą wartość. Osób charakteryzujących się wysoką kulturą osobistą i biznesową. Partnerów, którzy razem z nami wezmą wspólną odpowiedzialność w wyznaczaniu nowej, najwyższej jakości obsługi Inwestora jaką daje Heritage Real Estate S.A. W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy osoby na stanowisko: Office Manager Miejsce pracy: WarszawaZadania: Kompleksowe zarządzanie sprawami administracyjnymi biura; Nadzór nad optymalizacją procesów administracyjnych; Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Nadzór nad recepcją, zapewnienie sprawnego jej funkcjonowania; Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie; Obsługa gości i interesantów; Zarzadzanie kalendarzem sal konferencyjnych; Dbanie o zaopatrzenie biura; Współpraca z firmami zewnętrznymi; Dbanie o wygląd recepcji, sal konferencyjnych oraz biura; Rozwijanie istniejących procedur prowadzenia biura; Współpraca ze wszystkimi działami oraz oddziałami firmy; Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Oczekujemy: Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku; Wysokich umiejętności interpersonalnych; Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office; Komunikatywności i skrupulatności oraz umiejętności pracy pod presją czasu; Terminowości oraz umiejętności ustalania priorytetów; Pełnego profesjonalizmu; Doświadczenia w pracy z klientem (mile widziane); Doskonałej organizacji pracy własnej; Odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązków. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; Możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych; Komfortowe biuro w atrakcyjnej lokalizacji; Przyjazną atmosferę w młodym zespole; Prywatną opiekę medyczną; Pyszną kawę i herbatę. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. DOŁĄCZ DO NAS
DODATKOWE INFORMACJE
Data ważności ogłoszenia
2020-12-23
Ilość oferowanych miejsc pracy
0
W tym dla niepełnosprawnych
0
Rodzaj umowy
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej
NIE
Lokalizacja pracy z ogłoszenia na mapie:
Polska, mazowieckie, Warszawa
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.