Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Deklaracja dostępności
    • Polityka prywatności
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

starszy inspektor do spraw: obsługi finansowo-księgowej, rozliczania płac i ubezpieczeń społecznych oraz ewidencji mienia, Wydział Organizacyjno-Finansowy

kprm Zobacz pełne ogłoszenie na stronach serwisu (otwiera nowe okno)
Drukuj Powrót
Ogłoszenie
Nr ewidencyjny
9899254
Pracodawca
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Lokalizacja
Polska, warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Olsztyn, 10-437, ul. Dworcowa 60
Branża
Administracja Państwowa
Zawód
Nie podano
Szczegóły ogłoszenia o pracę
Obowiązki
Prowadzenie spraw wynikających z rachuby płac polegających na sporządzaniu list płac, prowadzeniu ewidencji wynagrodzeń, obsługi programów kadrowo-płacowych, Płatnik, PFRON
Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS, raportów imiennych (RCA, RZA, RSA, RMUA), deklaracji miesięcznych DRA oraz rocznych IWA
Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania mieniem, w tym: prowadzenie ewidencji oraz oznakowania środków trwałych i wyposażenia,sporządzanie wykazów majątku zbędnego w celu jego likwidacji, sprzedaży lub przekazania, uzgadnianie stanu środków trwałych i wyposażenia ze stanem księgowym, sporządzanie projektów umów odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, umów darowizny lub użyczenia
Przygotowywanie pod względem organizacyjnym i technicznym okresowych inwentaryzacji majątku oraz rozliczanie inwentaryzacji. Prowadzenie posępowań wyjaśniających w przypadku stwierdzenia podczas inwentaryzacji braków środków trwałych lub wyposażenia
Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych z tytułu rozliczenia podatku od wynagrodzeń
Uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych (miesięcznych, kwartalnych i rocznych)
Prowadzenie kasy RDOŚ i ewidencji druków ścisłego zarachowania


Warunki pracy:
Siedziba jednostki usytuowana jest na trzech kondygnacjach, w tym tylko jedna (parter) dostosowana jest do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Obiekt posiada podjazd dla wózków inwalidzkich, w bocznej części budynku, umożliwiający wjazd na parter. Także na tej kondygnacji znajduje się toaleta, przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W pozostałej części budynku istnieją bariery architektoniczne w postaci braku windy, wąskich ciągów komunikacyjnych oraz braku odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy administracyjno-biurowe, praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, obsługa urządzeń biurowych.


Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 1
Oczekiwania względem kandydata
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnieekonomiczne
doświadczenie zawodowe: co najmniej6 miesięcy w obsłudze finansowo-księgowej przy naliczaniu płac
Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
Znajmość przepisów ustawy o finansach publicznych
Znajomość przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
Znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
Znajomość ustawy Kodeks pracy
Znajomość ustawy o służbie cywilnej
Znajomość ustawy o przepisach wprowadzających ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym
Umiejętność obsługi programów:kadrowo-płacowego, Wyposażenie, PŁATNIK
Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office
Umiejętność planowania i oraganizowania pracy, rzetelność i terminowość
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższeekonomiczne
doświadczenie zawodowe:co najmniej6 miesięcy w zakresie gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku
Przeszkolenie z zakresu: obsługi finansowo-księgowej, naliczania płac, prowadzenia ewidencji środków trwałych
Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych i finansowo-księgowych, w tym programów: Kadry i Płace, Wyposażenie, F-K, NBE
Wiedza z zakresu zasad prowadzenia ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątku
Oczekiwane wykształcenie
Nie podano
Wymagana znajomość języków obcych
Język angielski
Nie podano
Język niemiecki
Nie podano
Język francuski
Nie podano
Język rosyjski
Nie podano
Język włoski
Nie podano
Dodatkowe informacje o stanowisku
Termin składania dokumentów: 2019-12-12

Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego wzakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego wzakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwolub umyślne przestępstwo skarbowe


Miejsce składania dokumentów:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
ul. Dworcowa 60 (parter, pok. nr 2)
10-437 Olsztyn


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.Własnoręcznie podpisane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej RDOŚ w Olsztynie: http://bip.olsztyn.rdos.gov.pl/wzory-oswiadczenKandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie i drogą elektroniczną o terminie jego przeprowadzenia.Oferty nie zakwalifikowane zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji. Po wyznaczonym terminie oferty można również odbierać osobiście.Z Regulaminem naboru na wolne stanowiska pracy w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie można zapoznać się na naszej stronie BIP.Prosimy o przesyłanie dokumentów z dopiskiem „nabór na stanowisko starszego inspektora ds. obsługi finansowo–księgowej, rozliczania płac i ubezpieczeń społecznych oraz ewidencji mienia”.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (89) 537-21-03 (kwestie merytoryczne) lub nr tel. (89) 537-21-14 (kwestie formalne).

DODATKOWE INFORMACJE

Data ważności ogłoszenia
2019-12-11

Ilość oferowanych miejsc pracy
1

W tym dla niepełnosprawnych
0

Rodzaj umowy
Brak

Ogłoszenie o pracy tymczasowej
NIE

Lokalizacja pracy z ogłoszenia na mapie: Polska, warmińsko-mazurskie, Olsztyn, Olsztyn, 10-437, ul. Dworcowa 60
Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy są ogłoszeniami o wolnych stanowiskach pracy w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późń. zm.), oraz ustawy z dnia 30 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U. 2016 poz. 34)
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Webinarium - klikaj po wiedzę!
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Deklaracja dostępności
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum Multimedialne
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Regulamin Portalu
    • Centrum prasowe
    • Zaloguj się do strefy PSZ
    • Przydatne informacje
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Naszej Klasie
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2016

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry