Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
Język migowy MIGOWY
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Deklaracja dostępności
    • Polityka prywatności
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja ePraca - otwarcie w nowym oknie

Aplikacja ePraca - otwarcie w nowym oknie

Drukuj Powrót

Profesjonalna obsługa klienta.

Lokalizacja
Polska, mazowieckie, m. st. Warszawa, Warszawa, 03-142, Winorośli 12/24
Adresaci szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów zajmujących się obsługą Klienta.
Terminy
Rozpoczęcie:
2024-12-16
Zakończenie:
2024-12-17
Rekrutacja do:
Brak
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Brak

Metodologia/program

Program szkolenia: WIEDZA O KLIENTACH • Kim jest Klient? • Oczekiwania Klientów wobec obsługi BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA • Umiejętności wspomagające prowadzenie rozmowy z Klientem • Obsługa Klienta a współpraca z Klientem • Struktura rozmowy z Klientem EFEKTYWNA KOMUNIKACJA • Kiedy komunikacja jest efektywna? • Narzędzia efektywnej komunikacji POWITANIE • Budowanie pierwszego wrażenia (rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kreowaniu pierwszego wrażenia) • Etapy powitania USTALENIE CELU ROZMOWY I SZCZEGÓŁÓW POZWALAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIE I ZAPREZENTOWANIE ROZWIĄZANIA • Dlaczego istotne jest ustalenie celu rozmowy? • Pytania jako narzędzie pozwalające ustalić cel rozmowy oraz poznać potrzeby i oczekiwania Klienta (klasyfikacja pytań, zasady związane z zadawaniem pytań) • Techniki aktywnego słuchania (parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie) TYPOLOGIA KLIENTÓW I DOSTRAJANIE SIĘ DO POSZCZEGÓLNYCH TYPÓW • Typologia Klientów • Jak prowadzić efektywne rozmowy z poszczególnymi typami? (dostrojenie się na poziomie werbalnym i niewerbalnym) KONTROLOWANIE ROZMOWY ORAZ PRZEKAZYWANIE INFORMACJI I PROPOZYCJI ROZWIĄZAŃ • Narzędzia pozwalające utrzymać kontrolę nad rozmową • Zasady budowania jasnych i prostych wypowiedzi • Pozytywny język • Język korzyści • Nawiązywanie do wypowiedzi Klienta (technika logicznej perswazji) ODPOWIADANIE NA ZASTRZEŻENIA KLIENTÓW • Kategorie zastrzeżeń • Metody uchylania zastrzeżeń ASERTYWNOŚĆ PODCZAS ROZMOWY TELEFONICZNEJ • Zachowanie asertywne • Asertywna odmowa • Reagowanie na atak i krytykę PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE ROZMOWY • Podsumowanie – standard podsumowania • Zakończenie rozmowy - standard zakończenia

Trener

Ewelina Zdzieszyńska- certyfikowany trener biznesu, pedagog Specjalizuje się w projektach związanych z doskonaleniem i poprawą jakości obsługi klienta, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi Klienta.

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Sprzedaż i marketing

Ilość miejsc
12

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia.

Płatne

Cena końcowa szkolenia
1230.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska

Adres
Polska, mazowieckie, m. st. Warszawa, Warszawa, 03-142, Winorośli 12/24

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Ewelina Zdzieszyńska

Telefon kontaktowy
500 029 886

Adres e-mail
biuro@wstronerozwoju.com

Strona WWW
www.wstronerozwoju.com/szkolenia-obsluga-klienta/szkolenia-obsluga-klienta/

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Webinarium - klikaj po wiedzę!
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Deklaracja dostępności
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum Multimedialne
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Regulamin Portalu
    • Centrum prasowe
    • Zaloguj się do strefy PSZ
    • Przydatne informacje
    • Oceń odpowiedź mailową
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Naszej Klasie
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2016

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry