Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Przejdź do zawartości
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
Język migowy MIGOWY
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Deklaracja dostępności
    • Polityka prywatności
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja ePraca - otwarcie w nowym oknie

Aplikacja ePraca - otwarcie w nowym oknie

Drukuj Powrót

Szkolenie z telefonicznej obsługi klienta

Lokalizacja
Polska, mazowieckie, m. st. Warszawa, Warszawa, 03-142, Winorośli 12/24
Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest do osób, których codzienna praca oparta jest na telefonicznych kontaktach z Klientem.
Terminy
Rozpoczęcie:
2024-12-09
Zakończenie:
2024-12-10
Rekrutacja do:
Brak
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Brak

Metodologia/program

1. Wiedza o Klientach Kim jest Klient? Oczekiwania Klientów wobec obsługi 2. Rozmowa telefoniczna Umiejętności wspomagające prowadzenie rozmowy telefonicznej Struktura rozmowy telefonicznej 3.Powitanie Budowanie pierwszego wrażenia (tempo mówienia, głośność mówienia, uśmiech) Standard powitania 4. Ustalenie celu rozmowy i szczegółów pozwalających na przygotowanie i zaprezentowanie rozwiązania Dlaczego istotne jest ustalenie celu rozmowy? Pytania - klasyfikacja, zasady związane z zadawaniem pytań Techniki aktywnego słuchania (parafraza, klasyfikacja, odzwierciedlanie) 5. Dostrojenie do Klienta Typologia Klientów (typologia Junga) Jak rozmawiać z poszczególnymi typami? 6. Kontrola rozmowy Narzędzia pozwalające utrzymać kontrolę nad rozmową 7. Przekazywanie informacji i propozycji rozwiązań Zasady budowania jasnych i prostych wypowiedzi Pozytywny język Język korzyści Nawiązywanie do wypowiedzi Klienta (technika logicznej perswazji) Pełana informacja o szkoleniu: https://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-obsluga-klienta/telefoniczna-obsluga-klienta/

Trener

Ewelina Zdzieszyńska- certyfikowany trener biznesu, pedagog Specjalizuje się w projektach związanych z doskonaleniem i poprawą jakości rozmów call center, tworzeniem i wdrażaniem standardów obsługi Klienta. Doświadczenie: ✓ 17 lat doświadczenia trenerskiego ✓ 4 000 h-przeprowadzonych szkoleń związanych z obsługą klienta,

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Sprzedaż i marketing

Ilość miejsc
12

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia.

Płatne

Cena końcowa szkolenia
1230.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska

Adres
Polska, mazowieckie, m. st. Warszawa, Warszawa, 03-142, Winorośli 12/24

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Ewelina Zdzieszyńska

Telefon kontaktowy
500 029 886

Adres e-mail
biuro@wstronerozwoju.com

Strona WWW
www.wstronerozwoju.com/szkolenia-obsluga-klienta/telefoniczna-obsluga-klienta/

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
Szukaj

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Fabryka CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Webinarium - klikaj po wiedzę!
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Deklaracja dostępności
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum Multimedialne
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Regulamin Portalu
    • Centrum prasowe
    • Zaloguj się do strefy PSZ
    • Przydatne informacje
    • Oceń odpowiedź mailową
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Naszej Klasie
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2016

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry