Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Перейти к содержимому
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

Печать Назад

NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY intensywne warsztaty handlowe

Lokalizacja:
Polska, podlaskie, Białystok, Białystok, 00-000, -
Adresaci szkolenia
Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji
Terminy
Rozpoczęcie:
2020-04-23
Zakończenie:
2020-04-24
Rekrutacja do:
Brak
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu: ● Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych, ● Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz, ● Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie, ● Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów ● Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu), ● Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta, ● Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów ● Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży. ● Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów ● Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży ● Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca. ● Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów ● Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami. ● Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

Metodologia/program

SKUTECZNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest? Budowanie pierwszego wrażenia. Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy. ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY. Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia Telefoniczne umawianie spotkań Charakterystyka i cele poszczególnych etapów. Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta. Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta Motywacje zakupowe klientów. Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja? Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA KLIENTA Język strat i język korzyści klienta Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy? SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej Modele prezentacyjne Używanie języka korzyści oraz języka strat. Analiza Przewagi Konkurencyjnej. Prezentacja wartości klienta. Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty? MODELOWA WIZYTA HANDLOWA W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego miałaby kupić (i z całą pewnością nie jest to przedstawiciel handlowy!). Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki. Lejek sprzedaży i co z niego wycieka? Budowanie wartości oferty dla Klienta. Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja? DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią? Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży Jak odnosić sukcesy w sprzedaży Jak polubić swoich Klientów Dostrajanie się do Klienta Błędy w proaktywnym procesie handlowym ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ. Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty. Zastrzeżenia jako wyzwania. Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty. Zasady prezentowania ceny. Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży? „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej. Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży Typologia klientów. Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem. DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE Cel podejmowania dalszych działań. Jakie i kiedy podejmować kroki. PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA Indywidualny Plan Działania

Trener

Brak

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Sprzedaż i marketing

Ilość miejsc
8

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
• pakiet materiałów szkoleniowych, • obiad + przerwy kawowe, • certyfikat ukończenia szkolenia, • możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia

Płatne

Cena końcowa szkolenia
1350.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Adres
Polska, śląskie, cieszyński, Zbytków, 43-246, Długa 15

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Dział Szkoleń

Telefon kontaktowy
(33) 300 31 45 (22) 390 52 45

Adres e-mail
biuro@solberg-szkolenia.pl

Strona WWW
www.solberg-szkolenia.pl

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
Поиск

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry