Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Перейти к содержимому
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

Печать Назад

Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka

Lokalizacja:
Polska, pomorskie, Gdańsk, Gdańsk, 00-000, -
Terminy
Rozpoczęcie:
2020-05-25
Zakończenie:
2020-05-26
Rekrutacja do:
Brak
Szczegóły oferty szkolenia
Charakterystyka ogólna

Asystentka Zarządu / Sekretarka powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. W większości firm jest pierwszą osobą, z którą styka się klient, więc od jej profesjonalizmu w znacznym stopniu, zależy wizerunek firmy. Praca na tym stanowisku wiąże się przede wszystkim ze wspieraniem pracy całego zespołu, bądź poszczególnych działów przedsiębiorstwa, dlatego też ważna jest umiejętność skutecznej komunikacji, co również jest przedmiotem szkolenia. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest nabycie umiejętności i kompetencji zawodowych Asystentki Zarządu/Sekretarki, pod względem oczekiwań osób zarządzających firmą. Korzyści dla uczestników szkolenia: · Wzmocnić swoje kompetencje w zarządzaniu sekretariatem · Poznać zasady savoir – vivre biznesowego w pracy sekretariatu · Zwiększyć skuteczność w komunikowaniu się z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi · Udoskonalić formy efektywnej komunikacji telefonicznej

Metodologia/program

MODUŁ I. FUNKCJA INFORMACYJNA I REPREZENTACYJNA SEKRETARIATU W FIRMIE Sekretariat jako źródło informacji w Firmie - wyzwania, które się z tym wiążą dla sprawnego przepływu informacji Funkcja reprezentacyjna sekretariatu (etykieta biznesowa vs. etykieta towarzyska) Sekretariat - wizerunek Firmy, jak profesjonalnie zaprezentować siebie, przełożonego i Firmę? Pierwsze wrażenie - moje biuro świadczy o mnie i ułatwia mi pracę Elegancja w miejscu pracy - ogólne zasady stylizacji (kolorystyka i charakter ubioru, makijaż) Klient zewnętrzny i Klient wewnętrzny Firmy - standardy obsługi i komunikacji. Sztuka przyjmowania Klientów i współpracowników MODUŁ II. DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY System identyfikacji wizualnej Logo. Strona internetowa Dbałość o wizerunek firmy w internecie Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy Działania wizerunkowe w sytuacji kryzysowej Wizerunek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu MODUŁ III. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W PRACY SEKRETARIATU Psychologia komunikacji interpersonalnej - różne style, różne potrzeby Jak reagować na style innych osób w celu wyboru adekwatnych form komunikacyjnych Komunikacja z przełożonym - jak zadbać o komunikację dopasowując się do jego stylu pracy i osobowości Komunikacja asertywna w sytuacjach trudnych – rola postawy i konsekwencji działania Zarządzanie emocjami i panowanie nad stresem w sytuacjach trudnych Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników MODUŁ IV. SPOTKANIA I NARADY SŁUŻBOWE I POSIEDZENIA ZARZĄDU Przygotowanie zaproszeń, materiałów, raportów Przygotowanie harmonogramu spotkania Przygotowanie sali i jej wyposażenia Tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych Power Point Protokołowanie podczas spotkań - jak prowadzić zapis przebiegu posiedzenia i jak przygotować zapis postanowień podjętych na spotkaniu? MODUŁ V. WYBRANE TECHNIKI EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM I PODNOSZENIA EFEKTYWNOŚCI OSOBISTEJ Macierz Eisenhowera - umiejętność rozpoznawania zadań pilnych, nie pilnych, ważnych i nieważnych oraz wykorzystanie tej wiedzy do planowania czasu Zasada Pareto, analiza ABC - zarządzanie priorytetami Własne możliwości i ograniczenia - krzywa REFA, dobowy rytm wydajności, organizacja dnia Eliminacja zagrożeń efektywnej organizacji czasu - prokrastynacja, prawo Parkinsona Planowanie zadań własnych i przełożonego Przygotowanie podróży przełożonego MODUŁ VI. KOMUNIKACJA TELEFONICZNA I E-MAILOWA Zasady prowadzenia efektywnej rozmowy telefonicznej Budowanie profesjonalnego wizerunku przez telefon Telefoniczne załatwianie spraw/odbieranie i przekazywanie informacji Radzenie sobie w trudnych sytuacjach podczas rozmów telefonicznych Trening z wykorzystaniem przykładowych sytuacji z życia zawodowego Uczestników Tworzenie profesjonalne korespondencji e-mailowej Etykieta w korespondencji e-mailowej MODUŁ VII. SAVOIR- VIVRE I WIZERUNEK OSOBISTY W BIZNESIE Zastosowanie protokołu dyplomatycznego w biznesie (zasady procedencji) Prezentacja, przedstawianie, tytułowanie podczas spotkań Wręczanie i przyjmowanie wizytówek Przejazdy służbowe - hierarchia miejsc w samochodzie Wręczanie kwiatów i prezentów Rodzaje i formy przyjęć biznesowych Profesjonalne zaproszenie. Skróty na zaproszeniach Mowa ciała w pracy Dress code - ubiór biznesowy jako element budowy wizerunku

Trener

Brak

Dodatkowe informacje o szkoleniu

Brak

DODATKOWE INFORMACJE

Rodzaj szkolenia
Szkolenie

Typ szkolenia
otwarte

Kategoria szkolenia
Inne

Ilość miejsc
0

KOSZT

Koszt szkolenia zawiera
Brak

Płatne

Cena końcowa szkolenia
1480.00

KONTAKT

Nazwa instytucji szkoleniowej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Adres
Polska, małopolskie, Kraków, Kraków, 30-053, ul. Kronikarza Galla 4 lok. 9

Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Dział Szkoleń

Telefon kontaktowy
515 212 451

Adres e-mail
kszypowska@avenhansen.pl

Strona WWW
www.szkolenia.avenhansen.pl

Lokalizacja oferty szkolenia na mapie:
Поиск

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry