Kopia Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.
Cel szkolenia: -uzyskanie indywidualnej charakterystyki stylu negocjacyjnego; -zdobycie umiejętności planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami; -zdobycie umiejętności radzenia sobie z manipulacją ze strony Partnerów negocjacji oraz skuteczne i etyczne wywierania na nich wpływu; -zdobycie umiejętności budowania trwałych relacji zawodowych. Korzyści dla użytkowników: Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom: -Udoskonalić własny styl negocjacyjny i uzyskać jego indywidualną charakterystykę. -Przygotowywać się w metodyczny sposób do każdych rozmów negocjacyjnych. -Dokonywać analizy interesów i stanowisk obu stron. -Planować wynik negocjacyjny i kontrolować przebieg negocjacji pod kątem postawionego celu. -Opanowanie umiejętności wypracowywania rozwiązań korzystnych dla obu stron. -Bronić się przed próbami manipulacji i właściwie reagować na stosowane przez Partnera taktyki. -Wypracować wynik negocjacji w algorytmie wygrany-wygrany. -Radzić sobie z emocjami, konfliktem i tzw. trudnym negocjatorem.
Metodologia/programRozpoczęcie warsztatów: 1.Powitanie uczestników. 2.Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie negocjacji. Zagadnienia wprowadzające: 3.Ustalenie priorytetów. 4.Analiza stron negocjacji. Ja w roli efektywnego negocjatora: 5.Budowanie autorytetu. 6.Rozpoznanie siebie - własny styl negocjowania. 7.Cechy profesjonalnego i skutecznego negocjatora w odniesieniu do wybranej branży i specyfiki pracy. 8.Jak podnieść efektywność własną i zespołu biorącego udział w rozmowach negocjacyjnych? Wykorzystanie własnych predyspozycji podczas rozmów z Partnerami: 9.Rodzaje konfliktów i sposoby ich rozwiązywania. 10.Strategie negocjacyjne. 11.Negocjacje twarde lub miękkie. 12.Stosowanie technik wpływu społecznego w negocjacjach. 13.Przyjmowanie strategii w zależności od celu. 14.Podstawowe reguły w negocjacjach. 15.Techniki negocjacyjne. 16.Proces negocjacyjny. 17.Ustalenie potrzeb i możliwości partnera. 18.Ustalenie kwestii spornych i wspólnych. 19.Reguła wzajemnego szacunku. 20.Umiejętność mówienia i słuchania. 21.Zamykanie rozmów. Sytuacje trudne w negocjacjach: 22.Błędy negocjacyjne. 23.Trudny partner. 24.Emocje w procesie negocjacyjnym. 25.Jak radzić sobie z obiekcjami, oporem i odmową ? Ocena procesu negocjacyjnego: 26.Ustalenie rozwiązań alternatywnych. Budowanie trwałych relacji zawodowych. Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
TrenerSpecjalizacja trenerska: Trener biznesu, wykładowca i konsultant HR. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach menedżerskich (Dyrektor Oddziału, Kierownik marketingu) oraz handlowych. Specjalizuje się w szkoleniach i konsultacjach dla zarządzających zespołami pracowniczymi. Stosuje Regułę Pareto w prowadzonych przez siebie szkoleniach: 80 % zajęć warsztatowych i 20% mini wykład wraz z podsumowaniem przez trenera. Pracował w charakterze Trenera Regionalnego (zarządzał zespołem Trenerów Obszarowych) i Głównego specjalisty w korporacjach: TP SA., oraz Ergo Hestia. Ekspert w zakresie zarządzania ludźmi, HR, przywództwa i sprzedaży. Autor wielu publikacji w prasie specjalistycznej i serwisach internetowych z zakresu kierowania zespołami, negocjacji i HR. Twórca instrukcji procesu coaching’owego oraz finalista konkursu „Mówca znakomity. Twórca wielu programów szkoleniowych. Absolwent Politechniki Warszawskiej (mgr inż.) i kilku studiów podyplomowych (zarządzanie, komunikacja i promocja w biznesie, polsko-niemieckich menedżerskich studiów podyplomowych oraz studiów MBA ZZL. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Logistyki i Wielkopolskiej Szkole Biznesu na studiach MBA. Poza pracą jest „molem książkowym”, krzyżówkowiczem i kinomanem.
Dodatkowe informacje o szkoleniuBrak