GŁÓWNE INFORMACJE:
Dodatkowe informacje:
Asystent / Asystentka - Pracownik biurowy
Miejsce pracy: MiłakowoTwój zakres obowiązków
• Kompleksowa obsługa dokumentacji biurowej i elektronicznych baz danych (m.in. produkcja, surowce, finanse).
• Wystawianie i obsługa obiegu dokumentów księgowych i magazynowych.
• Tworzenie raportów, zestawień, prezentacji oraz dokumentów na potrzeby firmy.
• Kontakt z kontrahentami, instytucjami i firmami zewnętrznymi (m.in. transport, księgowość, certyfikacja).
• Organizacja transportów i dostaw – dokumentacja, planowanie, współpraca z kierowcami.
• Wsparcie w zakresie raportowania środowiskowego i certyfikacyjnego (m.in. biomasa, jakość).
• Zamawianie materiałów eksploatacyjnych, biurowych, technicznych i odzieży roboczej.
• Współpraca z firmą księgowo-kadrową: dokumentacja pracownicza, umowy, listy obecności.
• Bieżąca obsługa urządzeń i programów biurowych (Word, Excel, skanery, drukarki).
• Dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy.
Nasze wymagania
- Dobra organizacja pracy, dokładność i samodzielność.
 - Umiejętność obsługi edytora tekstu np. Word.
 - Praktyczna znajomość MS Excel — oprócz podstaw także umiejętność tworzenia zestawień, stosowania formuł i analizowania danych.
 - Umiejętność pracy z danymi liczbowymi – przeliczanie, podsumowywanie, weryfikacja poprawności.
 - Komunikatywność i zaangażowanie we współpracę z zespołem.
 - Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej.
 
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie produkcyjnej.
 - Różnorodność zadań i możliwość rozwoju kompetencji.
 - Możliwość poszerzania wiedzy i umiejętności, zwiększania/zmiany zakresu obowiązków, a wraz z tym wzrostu wynagrodzenia.
 - Współpracę z przyjaznym zespołem i wsparcie w okresie wdrożenia.
 - Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–15:00 lub 8:00-16:00.
 
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
 - elastyczny czas pracy
 - zniżki na firmowe produkty i usługi
 - spotkania integracyjne
 - służbowy telefon do użytku prywatnego
 - kawa / herbata
 - parking dla pracowników
 - dofinansowanie dojazdów do pracy
 - możliwość uzyskania uprawnień
 
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: bioagroprodukt@o2.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
                               
		

			
				
