Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE WITH CZECH

Amway Global Business Services
Друк Повернутися

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
87841373
Branza
Branża:
Obsługa klienta/Call Center
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków
Zegar
Ważne do:
2025-10-02
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Customer Service Representative with Czech

Miejsce pracy: Kraków

Your responsibilities

  • Provide excellent customer service for Amway Business Owners to support them in building a successful Amway business
  • Handle enquiries and requests of ABOs, Customers and Prospects via different communication channels in direct conversations and in writing
  • Receive, document, and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, incentives, terms and conditions (by using our knowledge management resources)
  • Support users with online platforms, receiving, documenting and reproducing incidents, and resolving them in close cooperation with Technology department
  • Help ABOs leverage our Sales and Marketing Plan (Core Plan), maximizing the utilization of online resources
  • Contribute to projects in various departments outside of regular responsibilities
  • Direct unresolved requests and enquiries to further support levels and to other departments
  • Protect personal database and applies legal requirements in regard to personal data protection
  • Generate innovative ideas and solutions that will improve customer satisfaction and support an environment that embraces continuous improvement to drive customer value
  • Assist other team members to leverage and develop their capabilities
  • Contribute to Quality Assurance and Training-related tasks outside of regular responsibilities to enable customer service meet our quality standards

Our requirements

  • Enthusiastic, communicative approach and willingness to support our customers
  • Czech language at C1/C2 level is a must, together with English at minimum B2 level
  • Excellent knowledge of an additional European language on full professional proficiency is a plus
  • Not afraid of facing new challenges or opportunities
  • With an enthusiastic approach to teamwork and focus on internal and external customers
  • Knowledge of MS Office applications, especially Excel and PowerPoint is needed

Optional

  • Experience in customer service

What we offer

  • Online recruitment process
  • Hybrid Work model (3 days from office)
  • Private medical care in LuxMed Group
  • MyBenefit Cafeteria Platform (with Multisport card available)
  • Group Life Insurance
  • Additional day off for your Birthday
  • Additional two days off per year for voluntary activities of your choice
  • Employee discount for high-quality Amway products
  • Annual Bonus depending on the yearly company and individual performance
  • Various portfolio of internal&external trainings: professional certifications, access to the e-learning platform
  • Possibility of growth inside of organization
  • International team environment
  • Numerous company events and office initiatives
  • Family atmosphere with no formal dress code
  • Attractive office location in the heart of Krakow (High 5ive, Pawia street)

Benefits

  • sharing the costs of sports activities
  • private medical care
  • life insurance
  • flexible working time
  • fruits
  • corporate products and services at discounted prices
  • integration events
  • no dress code
  • coffee / tea
  • parking space for employees
  • leisure zone
  • birthday celebration
  • employee referral program
  • Additional day off for your Birthday

Recruitment stages

  • Video Initial Screen
  • Optional Language Check (15 min call)
  • Hiring Manager Interview + Role Play (1h 15 min)
  • Final Decision

How to apply

If you are interested in this job, please send your application via "Apply" button.

Amway Global Business Services

Amway is the world’s #1 direct selling company and one of the largest family-owned businesses globally. Since 1959, we’ve been empowering people with innovative solutions and over 450 premium products in nutrition, beauty, and home care. Sold exclusively through our network of independent distributors and our webshop, our products help millions live healthier, more vibrant lives. With a presence in over 100 countries and $7.4 billion in revenue in 2024, Amway continues to lead the way.

Our top brands? Nutrilite™ – the world’s #1 brand of vitamins and supplements, ARTISTRY™ – high-performance skincare and beauty, and eSpring™ – cutting-edge water filtration systems.

What is the purpose of this role?

The Customer Service Representative will interact with Amway Business Owners and Amway customers by addressing inquiries and resolving complaints, providing a high level of customer support on a specific product or service.

In our Contact Center Department, we support 27 European markets with the help of people from all over the world, which makes us a truly multinational team.


Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Увага
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, małopolskie, Kraków
Наступний
Zobacz na mapie
(Opens New Window)
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Пошук

Zatrudnianie cudzoziemców

Jeżeli chcą Państwo potwierdzić legalność zatrudnienia cudzoziemca, prosimy o przygotowanie informacji na temat jego aktualnego dokumentu pobytowego.

Jeżeli pobyt cudzoziemca legalizuje:

  • Wiza krajowa D - prosimy o podanie celu wydania (numer od 01 do 23 znajduje się w polu „Uwagi” na naklejce wizowej),
  • Zezwolenie na pobyt czasowy (karta pobytu) - prosimy o podanie podstawy prawnej – artykułu z ustawy o cudzoziemcach (ewentualnie specustawy wojennej) z decyzji wojewody. Adnotacja „dostęp do rynku pracy” widniejący na karcie pobytu nie jest wystarczający.

Rozumiem i przechodzę dalej

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na LinkedIn
  • Zielona Linia na Instagramie
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na Facebooku

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry