GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
85874023

Branża:
Informatyka/Programowanie

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, wielkopolskie, Piła

Ważne do:
2025-08-05

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Szukamy do współpracy młodszego doradcy, który dołączy do naszego zespołu wsparcia technicznego. Jeśli szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz optymalne rozwiązania – sprawdź, czy nie szukamy Ciebie.
Jeżeli jesteś osobą zmotywowaną, zaangażowaną, lubisz wyzwania i cenisz zgrany zespół – Twoje miejsce jest wśród nas.
Co trzeba robić?
Obsługiwać pierwszą linię wsparcia technicznego
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów w zakresie obsługi programu
Analizować zgłaszane problemy także we współpracy z działem rozwoju
Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania
Przygotowywać raporty dotyczące obsługiwanych zgłoszeń
Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować
Wspierać proces wdrożenia oprogramowania u klientów
Chcemy, aby nasze systemy były dostosowane do potrzeb i wymagań klientów
Czego oczekujemy?
Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku
Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności
Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań
Chcemy być pewni, że w pełni zrealizujesz powierzone Tobie zadania
Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem
Zorientowania na szukanie rozwiązań
Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie
Umiejętności pracy zespołowej
Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
Co jest mile widziane?
Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach
Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP
Wiedza, która pozwoli sprawnie rozwiązywać powstałe problemy lub awarie
Doświadczenie jako konsultant wsparcia technicznego
Podziel się z nami swoim doświadczeniem
Podstawowa znajomość tematyki dotyczącej sprzedaży i obsługi magazynu
Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce
Znajomość MS SQL Server / Firebird
Te i inne technologie mogą Ci tylko pomóc w codziennej pracy
Jeżeli jesteś osobą zmotywowaną, zaangażowaną, lubisz wyzwania i cenisz zgrany zespół – Twoje miejsce jest wśród nas.
Co trzeba robić?
Obsługiwać pierwszą linię wsparcia technicznego
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów w zakresie obsługi programu
Analizować zgłaszane problemy także we współpracy z działem rozwoju
Szybko identyfikujesz problemy i znajdujesz skuteczne rozwiązania
Przygotowywać raporty dotyczące obsługiwanych zgłoszeń
Pomoże nam to wykryć najczęściej występujące problemy i je wyeliminować
Wspierać proces wdrożenia oprogramowania u klientów
Chcemy, aby nasze systemy były dostosowane do potrzeb i wymagań klientów
Czego oczekujemy?
Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy wdrożenie na tym stanowisku
Liczymy na Twoją otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności
Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w wykonywaniu zadań
Chcemy być pewni, że w pełni zrealizujesz powierzone Tobie zadania
Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
Twoje umiejętności ułatwią porozumienie się z klientem
Zorientowania na szukanie rozwiązań
Jeśli na co dzień wykazujesz się dociekliwością i analitycznym podejściem – to szukamy właśnie Ciebie
Umiejętności pracy zespołowej
Współpracuj z zespołem, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
Co jest mile widziane?
Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Twoja pasja może pomóc przy codziennych zadaniach
Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP
Wiedza, która pozwoli sprawnie rozwiązywać powstałe problemy lub awarie
Doświadczenie jako konsultant wsparcia technicznego
Podziel się z nami swoim doświadczeniem
Podstawowa znajomość tematyki dotyczącej sprzedaży i obsługi magazynu
Dodatkowy plus, jeśli te zagadnienia nie są Ci obce
Znajomość MS SQL Server / Firebird
Te i inne technologie mogą Ci tylko pomóc w codziennej pracy
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.