GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
85328935

Branża:
Finanse/Ekonomia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, kujawsko-pomorskie, Grudziądz

Ważne do:
2025-07-20

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Grudziądzki Holding Komunalny SA
poszukuje kandydatów do pracy w Dziale Księgowości i Finansów
na stanowisku
SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y
Wymaganie wobec kandydatów:
• średnie lub wyższe wykształcenie kierunkowe: finanse, rachunkowość, ekonomia, lub pokrewne,
• minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
• znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych,
• praktyczna znajomość regulacji podatkowych, umiejętność rozliczania podatku CIT i VAT,
• doświadczenie w sporządzaniu i analizowaniu sprawozdań finansowych spółek prawa handlowego,
• znajomość programu Płatnik,
• umiejętność sporządzania list wynagrodzeń,
• mile widziana znajomość programów INSERT GT (Rewizor, Gratyfikant, Subiekt)
• dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, inicjatywa w działaniu, otwartość na nowe obowiązki i wyzwania.
Do obowiązków pracownika będzie należało w szczególności:
• prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami – pełna księgowość,
• kontrola merytoryczna dokumentów, zapewnienie kompletności i poprawności księgowań oraz prawidłowości rozliczeń podatkowych i finansowych,
• sporządzanie sprawozdań okresowych dla instytucji zewnętrznych (Urząd Miejski, GUS, Bank),
• sporządzanie sprawozdań finansowych,
• opracowywanie planów ekonomicznych i finansowych,
• nadzór, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych,
• reprezentowanie spółki przed organami podatkowymi,
• weryfikowanie poprawności klasyfikowania kosztów i przychodów, tworzenia i rozwiazywania rezerw oraz aktyw z tytułu odroczonego podatku,
• sporządzanie deklaracji okresowych (CIT, PIT, VAT,ZUS DRA, )
Oferujemy:
• interesującą pracę w rozwijającej się firmie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• udział w szkoleniach w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami,
Wymagane dokumenty:
• życiorys i list motywacyjny
• wyrażenie zgody o przetwarzaniu danych osobowych
W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: ,,Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przesłanych w dokumentach aplikacyjnych dla celów procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez GHK SA zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych zawartą w ogłoszeniu’’.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami
Dokumenty należy przesłać roku na adres: sekretariat@ghk.grudziadz.pl
poszukuje kandydatów do pracy w Dziale Księgowości i Finansów
na stanowisku
SAMODZIELNA/Y KSIĘGOWA/Y
Wymaganie wobec kandydatów:
• średnie lub wyższe wykształcenie kierunkowe: finanse, rachunkowość, ekonomia, lub pokrewne,
• minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
• znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych,
• praktyczna znajomość regulacji podatkowych, umiejętność rozliczania podatku CIT i VAT,
• doświadczenie w sporządzaniu i analizowaniu sprawozdań finansowych spółek prawa handlowego,
• znajomość programu Płatnik,
• umiejętność sporządzania list wynagrodzeń,
• mile widziana znajomość programów INSERT GT (Rewizor, Gratyfikant, Subiekt)
• dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
• wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, inicjatywa w działaniu, otwartość na nowe obowiązki i wyzwania.
Do obowiązków pracownika będzie należało w szczególności:
• prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami – pełna księgowość,
• kontrola merytoryczna dokumentów, zapewnienie kompletności i poprawności księgowań oraz prawidłowości rozliczeń podatkowych i finansowych,
• sporządzanie sprawozdań okresowych dla instytucji zewnętrznych (Urząd Miejski, GUS, Bank),
• sporządzanie sprawozdań finansowych,
• opracowywanie planów ekonomicznych i finansowych,
• nadzór, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych,
• reprezentowanie spółki przed organami podatkowymi,
• weryfikowanie poprawności klasyfikowania kosztów i przychodów, tworzenia i rozwiazywania rezerw oraz aktyw z tytułu odroczonego podatku,
• sporządzanie deklaracji okresowych (CIT, PIT, VAT,ZUS DRA, )
Oferujemy:
• interesującą pracę w rozwijającej się firmie,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• udział w szkoleniach w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami,
Wymagane dokumenty:
• życiorys i list motywacyjny
• wyrażenie zgody o przetwarzaniu danych osobowych
W CV prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: ,,Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przesłanych w dokumentach aplikacyjnych dla celów procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez GHK SA zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych zawartą w ogłoszeniu’’.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi osobami
Dokumenty należy przesłać roku na adres: sekretariat@ghk.grudziadz.pl
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.