Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

pracuj.pl

CAPACITY AND BUSINESS ENGAGEMENT MANAGER

HSBC Service Delivery (Polska) Sp. z o.o.
Друк Повернутися

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
85238463
Branza
Branża:
Administracja biurowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków
Zegar
Ważne do:
2025-07-17
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Dodatkowe informacje:

Capacity and Business Engagement Manager

Miejsce pracy: Kraków

Your responsibilities

  • An experienced supply and demand manager for on premise DBaaS product that requires some management of underlying consolidated environments. The role involves:
  • Close monitoring and understanding of available capacity supply.
  • Pro-active engagement with the business to establish demand.
  • Maintaining a close relationship with the project delivery team and solution architects.
  • Act as a “front door” engagement point for new demand and interest. This includes explaining basic functionality, familiarity with documentation to direct queries and tracking any questions or concerns are addressed with support from the project team.
  • Produce supply/demand projections and contribute to decision making about expansion as needed.
  • Engage with business heads to provide regular summary views and lead steerco sessions.

Our requirements

  • Strong communication skills and ability to apply them in different scenarios:
  • Strong personality to become a welcome new member of an already established close knit and mutually supportive internal team.
  • Represent the department as a professional, enthusiastic and patient engagement point with often demanding and difficult to work with business areas. Ability to interpret technical information into simple concepts at a high level to help them.
  • Comfortable presenting information and seeking input from stakeholders and department heads.
  • Technical Supply and Demand experience.
  • Attention to detail on manipulating data (in tools including excel) and tracking issues to completion.
  • Experience of working in and navigating large and complex global and regulated organisation with rapidly changing priorities.
  • Specific knowledge of ExaCC (a.k.a Oracle Cloud@Customer) is ideal but not essential from day one as this is primarily a non-technical role and we can support that learning. Some proven ability to quickly pick up technical knowledge as it will be essential to doing the role effectively.
  • Basic understanding of cloud-like deployment concepts and principles (that we are attempting to emulate on premise).
  • Lead and bring together SMEs at times to manage questions and concerns. Manage cross domain technical / process blockers through effective collaboration.
  • Act as an advocate between service delivery and customer.

What we offer

  • Competitive salary.
  • Annual performance-based bonus.
  • Additional bonuses for recognition awards.
  • Multisport card.
  • Private medical care.
  • Life insurance.
  • One-time reimbursement of home office set-up (up to 800 PLN).
  • Corporate parties & events.
  • CSR initiatives.
  • Nursery discounts.
  • Financial support with trainings and education.
  • Social fund.
  • Flexible working hours.
  • Free parking.

Benefits

  • sharing the costs of sports activities
  • private medical care
  • sharing the costs of professional training & courses
  • life insurance
  • remote work opportunities
  • flexible working time
  • integration events
  • corporate sports team
  • retirement pension plan
  • corporate library
  • no dress code
  • coffee / tea
  • parking space for employees
  • leisure zone
  • extra social benefits
  • employee referral program
  • opportunity to obtain permits and licenses
  • charity initiatives
  • family picnics
  • extra leave
  • In-office gym

Recruitment stages

  • Online assessment
  • Phone interview
  • Job interview
  • Welcome to HSBC!

Databases Platform within CTO is dedicated to managing and optimizing everything related to database technologies. We specialize in delivering exceptional database solutions and services, ensuring the highest standards of quality and performance. You’ll have the opportunity to work on cutting-edge technologies and solutions that drive efficiency and innovation across our data platform ecosystem.

HSBC Service Delivery (Polska) Sp. z o.o.

HSBC is one of the world’s largest banking and financial services organisations. Our global businesses serve more than 40 million customers worldwide through a network that covers 63 countries and territories.

HSBC Service Delivery (Polska) Sp. z o.o. is HSBC's global finance, operations, risk and technology centre. We use our unique expertise and capabilities to provide specialised services – our people range from technologists transforming the banking experience to operations professionals managing 1.7 trillion payments a year.

Our Purpose – Opening up a world of opportunity – explains why we exist. We are bringing together the people, ideas and capital that nurture progress and growth, helping to create a better world – for our customers, our people, our investors, our communities and the planet we all share.

Thank you for interest in HSBC.
.
Before you apply, please note that we will take into the consideration only applications that include the following statement:
.
“I hereby declare that I have familiarised myself with the Privacy Statement for Applicants published at http://www.about.hsbc.pl/careers and I give my consent to use my personal data included in my application for the purposes of recruitment in HSBC Service Delivery (Polska) Sp. z o. o. according to the rules described in the Privacy Statement for Applicants, as per the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (GDPR).”
.
Due to the high number of applications, we reserve the right to contact selected candidates only.
.
In case you would like to resign from participation in the recruitment process or withdraw previously sent application, please email us at: krakow.recruitment@hsbc.com.

Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Увага
Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.
Polska, małopolskie, Kraków
Наступний
Zobacz na mapie
(Opens New Window)
Ogłoszenia o pracy podlegają przepisom ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz.U. z 1984 r. Nr 5 poz. 24 z późń. zm. oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) i nie cechują się jakością oraz rzetelnością ofert pracy upowszechnianych przez Publiczne Służby Zatrudnienia.
Пошук

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks Pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja
    • Podnoszenie kwalifikacji
    • Wsparcie zatrudnienia
    • Świadczenia
  • Pracodawcy
    • Dotacje na zatrudnianie pracowników
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Szkolenia i usługi rynku pracy
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
    • O Portalu Zielona Linia
    • Zakres działalności (ETR)
    • Deklaracja dostępności
    • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
    • Regulamin Portalu
    • Polityka prywatności
    • Polityka Cookies
    • Klauzula informacyjna Social Media
    • Regulamin DSA
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe
  • Zielona Linia na Facebooku
  • Zielona Linia na Twitterze
  • Zielona Linia na You Tube
  • Zielona Linia na Instagramie

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
Wróć do góry