GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84379870

Branża:
Administracja biurowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Grodzisk Mazowiecki

Ważne do:
2025-06-21

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Zadania inspektora BHP są ważne dla zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy w miejscu zatrudnienia. Oto co należy do ich zakresu:
Tworzenie i ocenianie instrukcji BHP dla stanowisk pracy.
Organizowanie badań i pomiarów szkodliwych czynników na stanowiskach pracy.
Ustalanie przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz ocena ryzyka zawodowego.
Regularne kontrolowanie warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP.
Koordynowanie działań poprawiających warunki BHP.
Nadzorowanie wdrażania technicznych i organizacyjnych rozwiązań dla bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej.
Przeprowadzanie instruktażu BHP dla pracowników.
Zapewnianie zgodności z wymaganiami prawnymi dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej i BHP.
Współpraca z instytucjami takimi jak PIP, Sanepid, laboratoria pomiarowe, lekarze medycyny pracy i PSP.
Oczekujemy:
Bardzo dobra i praktyczna znajomość prawa z zakresu BHP
Min. 3 - letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Znajomość aktualnych przepisów i regulacji dotyczących BHP i PPOŻ
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy;
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 2/5 etatu
Wynagrodzenie brutto na część etatu- 4.500 zł brutto
Ciekawą i stabilną pracę w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku
Pracę na warunkach partnerstwa i koleżeństwa w zgranym zespole
Dodatkowe benefity: pakiet socjalny – opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS
Tworzenie i ocenianie instrukcji BHP dla stanowisk pracy.
Organizowanie badań i pomiarów szkodliwych czynników na stanowiskach pracy.
Ustalanie przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz ocena ryzyka zawodowego.
Regularne kontrolowanie warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP.
Koordynowanie działań poprawiających warunki BHP.
Nadzorowanie wdrażania technicznych i organizacyjnych rozwiązań dla bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej.
Przeprowadzanie instruktażu BHP dla pracowników.
Zapewnianie zgodności z wymaganiami prawnymi dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej i BHP.
Współpraca z instytucjami takimi jak PIP, Sanepid, laboratoria pomiarowe, lekarze medycyny pracy i PSP.
Oczekujemy:
Bardzo dobra i praktyczna znajomość prawa z zakresu BHP
Min. 3 - letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Znajomość aktualnych przepisów i regulacji dotyczących BHP i PPOŻ
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy;
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 2/5 etatu
Wynagrodzenie brutto na część etatu- 4.500 zł brutto
Ciekawą i stabilną pracę w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku
Pracę na warunkach partnerstwa i koleżeństwa w zgranym zespole
Dodatkowe benefity: pakiet socjalny – opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.