GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84368506

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-06-20

Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Dodatkowe informacje:
Naszym klientem jest międzynarodowy vendor oferujący kompleksowe rozwiązania sieciowe, zawierające końcowe urządzenia DSL, wyposażenie centrali, rozwiązania do zabezpieczenia sieci, produkty WLAN, przełączniki, rozwiązania do bezpiecznego magazynowania danych i systemy scentralizowanego zarządzania siecią. W wyniku dynamicznego rozwoju i dużego potencjału na rynku poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-Telefoniczny kontakt z klientami firmy (praca nie ma charakteru call center),
-Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami,
-Aktualizację bazy CRM,
Wymagania:
-Status studenta,
-Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
-Dobra znajomość języka angielskiego,
-Wysokie umiejętności interpersonalne,
-Motywacja do pracy.
Oferujemy:
-Stabilną współpracę w oparciu o umowę zlecenie,
-Elastyczny czas pracy,
-Możliwość awansu w strukturach całej firmy,
-Dobrą atmosferę pracy.
*Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 00-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-Telefoniczny kontakt z klientami firmy (praca nie ma charakteru call center),
-Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami,
-Aktualizację bazy CRM,
Wymagania:
-Status studenta,
-Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
-Dobra znajomość języka angielskiego,
-Wysokie umiejętności interpersonalne,
-Motywacja do pracy.
Oferujemy:
-Stabilną współpracę w oparciu o umowę zlecenie,
-Elastyczny czas pracy,
-Możliwość awansu w strukturach całej firmy,
-Dobrą atmosferę pracy.
*Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 00-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.