GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
84022666

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-06-10

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającej się spółki z branży medycyny estetycznej, która przełamuje rynkowe schematy i kieruje się wyjątkową filozofią Założycielki. Poszukujemy osoby na stanowisko:
Head of Operations (Menedżer Operacyjny)
Osoba ta będzie pełniła kluczową rolę koordynującą. Stanowisko to jest z poziomu n-1 i podlega bezpośrednio Zarządowi.
Dlaczego warto?
-
Będziesz częścią innowacyjnego i dynamicznego start-upu, który zmienia oblicze medycyny estetycznej.
-
Będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy i jej strategię.
-
Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze, w otoczeniu zaangażowanych osób.
-
Otrzymasz konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjne benefity.
Kogo szukamy?
Szukamy osoby, która posiada:
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami.
-
Silne umiejętności analityczne i zdolność do podejmowania decyzji opartych na danych.
-
Umiejętności interpersonalne i zdolność budowania relacji zarówno z klientami
jak i pracownikami.
-
Gotowość do pracy w dynamicznym i wymagającym środowisku.
-
Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego.
Doświadczenie w branży medycznej nie jest wymagane.
Główne obowiązki:
-
Zarządzanie działem sprzedaży i obsługi klienta: tworzenie polityki sprzedażowej, pozyskiwanie nowych klientów, rozbudowa oferty produktowej, maksymalizacja wzrostu sprzedaży, koordynacja obsługi klienta.
-
Zarządzanie operacyjne: tworzenie i nadzór nad budżetami, kontrola kosztów, współpraca z biurem rachunkowym, negocjowanie umów z dostawcami, nadzór nad przestrzeganiem przepisów, współpraca z działem marketingu.
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi: zarządzanie zespołem kliniki, rekrutacja, onboarding, weryfikacja rozliczeń, koordynowanie szkoleń, nadzór nad dokumentacją kadrową.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych. Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Head of Operations (Menedżer Operacyjny)
Osoba ta będzie pełniła kluczową rolę koordynującą. Stanowisko to jest z poziomu n-1 i podlega bezpośrednio Zarządowi.
Dlaczego warto?
-
Będziesz częścią innowacyjnego i dynamicznego start-upu, który zmienia oblicze medycyny estetycznej.
-
Będziesz mieć realny wpływ na rozwój firmy i jej strategię.
-
Będziesz pracować w przyjaznej atmosferze, w otoczeniu zaangażowanych osób.
-
Otrzymasz konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjne benefity.
Kogo szukamy?
Szukamy osoby, która posiada:
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami.
-
Silne umiejętności analityczne i zdolność do podejmowania decyzji opartych na danych.
-
Umiejętności interpersonalne i zdolność budowania relacji zarówno z klientami
jak i pracownikami.
-
Gotowość do pracy w dynamicznym i wymagającym środowisku.
-
Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego.
Doświadczenie w branży medycznej nie jest wymagane.
Główne obowiązki:
-
Zarządzanie działem sprzedaży i obsługi klienta: tworzenie polityki sprzedażowej, pozyskiwanie nowych klientów, rozbudowa oferty produktowej, maksymalizacja wzrostu sprzedaży, koordynacja obsługi klienta.
-
Zarządzanie operacyjne: tworzenie i nadzór nad budżetami, kontrola kosztów, współpraca z biurem rachunkowym, negocjowanie umów z dostawcami, nadzór nad przestrzeganiem przepisów, współpraca z działem marketingu.
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi: zarządzanie zespołem kliniki, rekrutacja, onboarding, weryfikacja rozliczeń, koordynowanie szkoleń, nadzór nad dokumentacją kadrową.
Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych. Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.