GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83959582

Branża:
Doradztwo/Konsulting

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Wałbrzych

Ważne do:
2025-06-08

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Główny Księgowy / Główna Księgowa
Miejsce pracy: WałbrzychRekrutujemy dla
naszego klienta na stanowisko Głównego Księgowego / Głównej Księgowej.
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wewnętrznymi jednostki (m.in. Ustawa o rachunkowości ,Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o podatku VAT i od osób prawnych),
- Zarządzanie zespołem oraz organizowanie pracy podległych pracowników.
- Nadzór i kontrola prawidłowego rozliczenia dokumentów księgowych,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,
- Sporządzanie deklaracji podatkowych,
- Rozliczanie kosztów oraz raportowanie o wynikach jednostki,
- Nadzór nad rozliczaniem podatków i przygotowywaniem deklaracji podatkowych,
- Prowadzenie sprawozdawczości GUS,
- Obsługa bankowości internetowej,
- Prawidłowa i terminowa sprawozdawczość finansowa, na zewnątrz jak i dla organów jednostki,
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- Prawidłowa i terminowa realizacja zadań w zakresie ewidencji, sprawozdawczości i rozliczeń prawno- podatkowych jednostki,
- Bieżący kontroling księgowy i finansowy, w tym nadzór nad windykacją i rozrachunkami,
- Współpraca z audytorem oraz innymi instytucjami zewnętrznymi,
- Rozwój systemów i efektywnych procesów księgowo-raportowych,
- Monitoring kosztów i alokacja zgodnie z polityką firmy,
- Współpraca z bankami i urzędami skarbowymi,
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- Nadzór, kontrola oraz uzgadnianie sald z kontrahentami, urzędem skarbowym, ZUS i pozostałymi podmiotami,
- Prowadzenie oraz nadzór nad procesami finansowo-księgowymi w jednostce,
- Przygotowywanie danych i raportów wymaganych przy kredytach bankowych oraz do innych celów,
- Przygotowywanie niezbędnych materiałów księgowych i podatkowych podczas kontroli skarbowych.
Wymagania pracodawcy
- Wykształcenie wyższe (preferowane: finanse, rachunkowość) ,
- Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko Działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności Dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
- Biegła znajomość aktualnych przepisów i zagadnień z zakresu rachunkowości i podatków,
- Znajomość i doświadczenie w obsłudze programów księgowych oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Samodzielność, zaangażowanie, terminowość i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- Umiejętność zarządzania zespołem i organizowania pracy,
- Umiejętność prowadzenia otwartej i skutecznej komunikacji wewnątrz zespołu i w kontaktach zewnętrznych,
- Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków.
Pracodawca oferuje
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Pracę w zgranym zespole,
- Wynagrodzenie od 9 000 zł do 11 000 zł brutto.
Etapy rekrutacji
- Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV
- Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy
- Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU
- Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy
- Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV
- Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.