GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83851460

Branża:
Informatyka/Administracja

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, dolnośląskie, Dzierżoniów

Ważne do:
2025-06-05

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
HRK S.A. dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukuje osoby na stanowisko:
IT Helpdesk
Miejsce pracy: Dzierżoniów
Zadania:
wsparcie dla sprzętu komputerowego oraz oprogramowania stacji roboczej/biurowego
wsparcie użytkowników w zakresie IT (systemy operacyjne, pakiet Office365)
instalowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i aplikacji
nadzorowanie środowisk informatycznych, komputerów przemysłowych
zarządzanie magazynem sprzętu oraz licencji
obsługa zdalna użytkowników za pomocą dedykowanych narzędzi
prowadzenie podstawowych szkoleń wewnętrznych dla użytkowników końcowych
obsługa systemu do zgłaszania incydentów, awarii
Wymagania:
wiedza na temat budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
wykształcenie średnie/średnie techniczne/wyższe niepełne
doświadczenie z systemami Microsoft Windows, Office 365
podstawy w zakresie konfiguracji środowiska LAN, WAN
komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
prawo jazdy kat. B
umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
stabilizację zatrudnienia
pracę w zgranym zespole
wsparcie wdrożeniowe ze strony zespołu i managera
premie
dodatki
bardzo dobrą atmosferę w pracy
realne możliwości rozwoju w strukturach organizacji
IT Helpdesk
Miejsce pracy: Dzierżoniów
Zadania:
wsparcie dla sprzętu komputerowego oraz oprogramowania stacji roboczej/biurowego
wsparcie użytkowników w zakresie IT (systemy operacyjne, pakiet Office365)
instalowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i aplikacji
nadzorowanie środowisk informatycznych, komputerów przemysłowych
zarządzanie magazynem sprzętu oraz licencji
obsługa zdalna użytkowników za pomocą dedykowanych narzędzi
prowadzenie podstawowych szkoleń wewnętrznych dla użytkowników końcowych
obsługa systemu do zgłaszania incydentów, awarii
Wymagania:
wiedza na temat budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
wykształcenie średnie/średnie techniczne/wyższe niepełne
doświadczenie z systemami Microsoft Windows, Office 365
podstawy w zakresie konfiguracji środowiska LAN, WAN
komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
prawo jazdy kat. B
umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
atrakcyjne wynagrodzenie
stabilizację zatrudnienia
pracę w zgranym zespole
wsparcie wdrożeniowe ze strony zespołu i managera
premie
dodatki
bardzo dobrą atmosferę w pracy
realne możliwości rozwoju w strukturach organizacji
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.