GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83818569

Branża:
Farmaceutyka/Biotechnologia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, kujawsko-pomorskie, Toruń

Ważne do:
2025-06-04

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Pielęgniarka / Pielęgniarz
Miejsce pracy: ToruńTwój zakres obowiązków
- Monitorowanie stanu zdrowia pacjentów i prowadzenie dokumentacji medycznej
- Podawanie leków i wykonywanie zastrzyków zgodnie z zaleceniami lekarza
- Przygotowanie pacjenta do badań diagnostycznych, zabiegów i operacji
- Udzielanie pierwszej pomocy i wykonywanie podstawowych procedur medycznych
- Edukacja pacjentów i ich rodzin na temat zdrowia i profilaktyki
- Współpraca z zespołem medycznym oraz wsparcie w codziennych czynnościach pielęgnacyjnych pacjentów
Nasze wymagania
- Wykształcenie - co najmniej średnie (mile widziane ukończenie studiów pielęgniarskich na poziomie licencjackim lub magisterskim)
- Posiadanie aktualnego prawa wykonywania zawodu
- Umiejętność pracy w zespole oraz komunikacji z pacjentami i personelem medycznym
- Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane)
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym
O nas
Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikołaja Kopernika w Toruniu został oddany do użytku 4 maja 1910 roku i od tego czasu pełni kluczową rolę w systemie opieki zdrowotnej miasta. Placówka oferuje szeroki zakres usług medycznych, obejmujących m.in. oddziały neurologii, kardiologii, hematologii, transplantacji szpiku oraz nowoczesne bloki operacyjne. W 2024 roku szpital został uhonorowany wyróżnieniem "Lider Zaufania Pacjentów" za najwyższą jakość obsługi, co potwierdza jego zaangażowanie w zapewnianie najlepszej opieki medycznej.
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez SPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.MIKOŁAJA KOPERNIKA z siedzibą w: Stefana Batorego 17/19, 87-100 Toruń (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: agata.walczak@med.torun.pl.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.