GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Kompleksowe, samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z przepisami prawa
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdań finansowych i raportów zarządczych
- Obsługa kadr i płac (naliczanie wynagrodzeń, ZUS, PIT, PPK)
- Współpraca z US, ZUS, GUS i innymi instytucjami
- Kontrola poprawności dokumentów księgowych
- Obsługa programu enova365 – moduł księga handlowa oraz kadry i płace
- Wsparcie we wdrożeniu i konfiguracji systemu księgowego i kadrowo-płacowego
Nasze wymagania
- Min. 3-letnie doświadczenie w pracy jako samodzielna księgowa
- Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
- Biegła znajomość enova365, szczególnie modułów: księga handlowa oraz kadry i płace
- Doświadczenie w obsłudze i wdrażaniu systemów księgowych
- Samodzielność, odpowiedzialność, inicjatywa i dobra organizacja pracy
Mile widziane
- Wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii lub finansów
- Znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B
- Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia
- Możliwość pracy hybrydowej z pracą z biura 1-2 dni w tygodniu lub praca stacjonarna
- Wsparcie zespołu i partnerskie podejście do organizacji pracy
Benefity
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- Bezpłatny parking
- Zewnętrzny monitor
Opis stanowiska
Do nowego projektu poszukujemy doświadczonej i samodzielnej Księgowej ze znajomością enova365, która kompleksowo zajmie się prowadzeniem księgowości oraz obsługą kadrowo-płacową. Szukamy osoby, która nie tylko zna się na rachunkowości, ale także jest otwarta na zmiany i nowe technologie oraz potrafi współtworzyć procesy od podstaw.
We współpracy stawiamy na przyjazną, partnerską atmosferę. Jesteśmy otwarci na innowacje. Dołączając do nas będziesz mieć realny wpływ na kształt systemu. Cenimy samodzielność, niezależność i inicjatywę oraz chęć dzielenia się wiedzą. Wspieramy Twój rozwój zapewniając szkolenia i udział w konferencjach branżowych.
Etapy rekrutacji:
Telefon od naszego zespołu HR
1,5-godzinne spotkanie w naszym biurze, podczas którego sprawdzimy Twoje umiejętności
Oferta współpracy bądź feedback z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji
Chcesz do nas dołączyć? Wyślij swoje CV ze zdjęciem i linkiem do profilu na LinkedIn!
BMS sp. z o.o.
Od ponad 25 lat tworzymy zaawansowane technologicznie oprogramowanie dla firm i instytucji z kluczowych sektorów gospodarki. Specjalizujemy się w sektorze finansowym, z sukcesem prowadzimy projekty dla instytucji z innych branż z zakresu zarządzania dokumentami, automatyzacji procesów biznesowych oraz tworzymy systemy od podstaw w odpowiedzi na specyficzne wymagania klientów.
Kanał do przyjmowania zgłoszeń dla sygnalistów: sygnalisci@bms.com.pl. Więcej informacji o ochronie sygnalistów w BMS znajduje się pod linkiem: https://bms.com.pl/sygnalisci/
Zgłoszenie powinno zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dołączonym CV przez BMS sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
