GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83690728

Branża:
Inżynieria/Konstrukcje/Technologia

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Błonie

Ważne do:
2025-05-31

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: BłonieTwój zakres obowiązków
- bieżąca obsługa przydzielonej grupy klientów
- budowanie trwałych relacji z klientami w celu utrzymania wysokiej jakości obsługi klienta
- kontakt telefoniczny lub mailowy z klientami w celu wyjaśniania kwestii związanych ze zleceniami, fakturami i innymi tematami operacyjnymi
- analiza i rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów
- monitorowanie należności
- ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług
- obsługa narzędzi wspierających proces obsługi (TMS, WMS)
- sporządzanie raportów na potrzeby klientów oraz działu
Nasze wymagania
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
- obsługa MS Excel na poziomie min. podstawowym
- wysokie zdolności komunikacyjne, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
- proaktywność w działaniu i rozwiązywaniu problemów
- umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presją czasu
- umiejętność współpracy w zespole
- chęć do nauki i zdobywania doświadczenia.
Mile widziane
- znajomość specyfiki przewozów w temperaturze kontrolowanej
- doświadczenie w bezpośredniej współpracy z klientem będzie atutem
To oferujemy
- stabilne i długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością dalszego rozwoju
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- niezbędne narzędzia pracy - telefon, komputer
- szkolenia wdrożeniowe
- możliwość pracy zdalnej (1 dzień w tygodniu) po okresie wdrożenia
- pełne ciekawych i ambitnych wyzwań środowisko pracy
- swobodną i przyjazną atmosferę pracy
- bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
- bezpłatna nauka języków obcych
- Dofinansowanie opieki medycznej
- bony świąteczne
- Dopłata do posiłków w formie karty przedpłaconej
Etapy rekrutacji
- I etap - rozmowa telefoniczna / online z rekruterem GFL
- II etap - rozmowa z potencjalnym przełożonym
- Decyzja - kontakt telefoniczny strony rekrutera GFL
Co nas wyróżnia:
- Ludzie jako największa wartość firmy
- Apetyt na więcej
- Otwartość na zmiany
- Odpowiedzialność
- Przedsiębiorczość
GFL Sp. z o.o.
Dołącz do naszego zespołu!
Jako Opiekun Klienta będziesz kluczową osobą w budowaniu i utrzymywaniu relacji z naszymi partnerami biznesowymi. To Ty zadbasz o ich potrzeby, zaproponujesz najlepsze rozwiązania i sprawisz, że współpraca będzie sprawna i efektywna.
Lubisz kontakt z ludźmi, negocjacje i szybkie działanie? Świetnie! W naszym zespole stawiamy na dobrą komunikację, profesjonalizm i pozytywną atmosferę. Jeśli chcesz rozwijać się w świecie logistyki i mieć realny wpływ na satysfakcję klientów – ta rola jest dla Ciebie!
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez GFL Sp. z o.o. z siedzibą w: ZDUNOWO 48, 09-142 ZAŁUSKI (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania.
Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji.
Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych.
Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach.
W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: iod@green-factory.com.
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.