Wyszukiwarka

Najczęściej zadawane pytania. Klient wpisując swoje pytanie, otrzyma odpowiedź. Nie musin przeszukiwać długiej listy z dotychczas zadawanymi pytaniami.
Odwiedź nas na Facebooku

Czy dostęp do informacji na stronie jest przejrzysty i intuicyjny?

Przejrzystość informacji na stronie


Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat naszej działalnosci

Zobacz wyniki ostatniej sondy

Oceń nas
Napisz do nas

 

Zamknij
Skip to Content
Zielona Linia - Strona główna
Zielona Linia - Strona główna
Szukaj
Język polski English русский український
ZALOGUJ
ZAREJESTRUJ
CZAT
KONTAKT
KONTRAST
  • Praca i firma
    • Akcja Rekrutacja
    • Kreator CV
    • Własna firma
    • Kodeks pracy
    • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
    • Autoposzukiwacz ogłoszeń
  • Urząd pracy
    • Rejestracja w urzędzie pracy
    • Szkolenia z urzędu pracy
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zasiłek i inne świadczenia
  • Pracodawca
    • Dofinansowanie zatrudnienia
    • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
    • Zatrudnianie cudzoziemców
    • Dofinansowanie szkoleń
    • Wyszukiwarka pracowników
  • Aktualności
    • Rynek pracy na co dzień
    • Rynek pracy w prawie
    • Rynek pracy w mediach
    • Raporty i wywiady
    • Informacje z regionu
    • Archiwum wiadomości
    • Poradniki video
    • Poradniki do pobrania
  • O nas
    • Organizator Centrum
    • Partnerzy serwisu ZL
    • O Portalu Zielona Linia
    • Usługi Zielonej Linii
    • Współpracuj z nami
    • Sewisy współpracujące
    • Centrum prasowe

Aplikacja Moja Praca

Aplikacja Moja Praca

kprm

STARSZY INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS. PLANOWANIA I WYKONYWANIA BUDŻETU W WYDZIALE FINANSÓW I BUDŻETU

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Друк Повернутися

GŁÓWNE INFORMACJE:

Dokument
Nr ewidencyjny:
83655028
Branza
Branża:
Administracja Państwowa
Pieniadze
Zarobki:
-
Lokalizacja
Lokalizacja:
Polska, łódzkie, Łódź, Piotrkowska 104
Zegar
Ważne do:
2025-05-22
Dokument
Rodzaj umowy:
Brak

Obowiązki:

  • analizowanie i weryfikowanie pod kątem finansowym oraz zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów dotyczących planowania i wykonywania budżetu w nadzorowanym zakresie, sporządzonych przez państwowe jednostki budżetowe, Wydziały ŁUW w Łodzi oraz jednostki samorządu terytorialnego
  • opracowywanie projektów dokumentów dotyczących planowania i wykonywania wydatków, w tym m.in.: opinii, informacji, wniosków Wojewody Łódzkiego o zwiększenie budżetu, materiałów planistycznych itp., w nadzorowanym zakresie (w układzie tradycyjnym i zadaniowym)
  • opracowywanie projektów decyzji Wojewody Łódzkiego w sprawie zmian w budżecie oraz propozycji zmian w budżecie w układzie zadaniowym w nadzorowanym zakresie, a także zawiadomień do dysponentów, jednostek samorządu terytorialnego, Wydziałów ŁUW w Łodzi i Regionalnej Izby Obrachunkowej o zmianach w planie wydatków wynikających z decyzji i akceptacji Wojewody Łódzkiego, a także decyzji ministra właściwego ds. budżetu oraz Prezesa Rady Ministrów
  • opracowywanie i współudział w opracowaniu propozycji podziału: wstępnych kwot wydatków przyznanych przez ministra właściwego ds. budżetu na rok następny na zadania nadzorowane i wykonywane przez Wojewodę Łódzkiego, kwot dochodów i wydatków wynikających z projektu ustawy budżetowej przyjętego przez Radę Ministrów i przekazanego do Sejmu RP oraz ustawy budżetowej na dany rok, w układzie tradycyjnym i zadaniowym, a następnie zawiadomień do jednostek podległych Wojewodzie i nadzorowanych oraz jednostek samorządu terytorialnego o kwotach wydatków, dochodów, dotacji wynikających z tych podziałów
  • opracowywanie rocznych informacji z wykonania wydatków zaplanowanych w budżecie Wojewody Łódzkiego, w nadzorowanym zakresie
  • przygotowywanie projektów opinii w sprawie uzgadniania zadań państwowych jednostek budżetowych, zakwalifikowanych do dofinansowania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, przy współpracy z właściwymi wydziałami Urzędu i państwowymi jednostkami budżetowymi podległymi Wojewodzie, w nadzorowanym zakresie
  • prowadzenie ewidencji wydatków budżetu Wojewody Łódzkiego w nadzorowanym zakresie w Systemie Finansowo-Księgowym oraz innych ewidencji niezbędnych do realizacji zadań Oddziału
  • wprowadzanie do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR i zatwierdzanie w imieniu Wojewody Łódzkiego danych planistycznych, tj. wynikających z materiałów planistycznych do projektu budżetu, projektu ustawy budżetowej na rok następny oraz ustawy budżetowej na dany rok, wniosków o decyzje i korekty decyzji (ministra właściwego ds. budżetu, Prezesa Rady Ministrów i Wojewody Łódzkiego) oraz decyzji budżetowych w sprawie zmian w budżecie i blokowanie wydatków, a także weryfikowanie i zatwierdzanie danych wprowadzonych przez dysponentów podległych.

Dodatkowe informacje:

Oczekiwania względem kandydata:
wykształcenie: wyższe ekonomiczne
pozostałe wymagania niezbędne:
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku praca/staż w obszarze finansów
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • umiejętność: pracy w zespole, wyszukiwania, analizowania i interpretowania danych, analizowania danych, wyciągania wniosków i formułowania logicznych wypowiedzi w mowie i piśmie, interpretacji przepisów prawnych, obsługi programów: edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność, dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

wymagania dodatkowe :
  • przeszkolenie - w zakresie stosowania ustawy o finansach publicznych, aktów prawnych wydanych na podstawie ustawy o finansach publicznych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Umiejętność: obsługi systemu TREZOR

Dodatkowe informacje o stanowisku:
Stanowisko: starszy inspektor wojewódzki
Do spraw: planowania i wykonywania budżetu
Komórka organizacyjna: w Wydziale Finansów i Budżetu
Warunki pracy:

Czynniki uciążliwe: zagrożenie korupcją, dyspozycyjność, również w nieprzewidywalnych terminach Praca w stresie, pod presją czasu.


Kontakty zewnętrzne: kilka razy w tygodniu: z pracownikami odpowiedzialnymi za sprawy finansowe w: państwowych jednostkach budżetowych



Kilka razy w miesiącu: z pracownikami Ministerstwa Finansów, jednostek samorządu terytorialnego


Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Dokumenty niezbędne
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty dodatkowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Inne informacje:
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
    - pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
    - ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 5 500- 6 000 zł + dodatek stażowy


    Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2024 r., poz.409).


    Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


    Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich "Wymaganych dokumentów i oświadczeń" nie podlega rozpatrzeniu.


    W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.


    Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy- po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).


    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru.


    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-13 66



    Wzory oświadczeń:
    • Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB


    Ilość oferowanych miejsc pracy:
    1

    Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
    Nie

    Kontakt:

    Dokumenty należy złożyć do:
    2025-05-22

    Miejsce składania dokumentów:
    Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    Kancelaria Główna Urzędu bud.C
    90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
    z dopiskiem Oferta pracy nr 151966



    Dane osobowe - klauzula informacyjna:

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.


    Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Twoich danych osobowych jest Wojewoda Łódzki. Siedzibą Wojewody Łódzkiego jest Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź. Kontakt jest możliwy za


    pomocą telefonu: /42/ 664-10-00; adresu e-mail: kancelaria@lodz.uw.gov.pl; skrytki ePUAP: /lodzuw/skrytkaESP.


    Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach związanych z danymi osobowymi kontaktuj się z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: iod@lodz.uw.gov.pl.


    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej


    Informacje o odbiorcach danych: Twoje dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:


    1.1. podmioty upoważnione do odbioru Twoich danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;


    1.2. podmioty, które przetwarzają Twoje dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).


    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)


    Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego


    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO


    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane


    W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."




    Polska, łódzkie, Łódź, Piotrkowska 104
    Наступний
    Zobacz na mapie
    (Opens New Window)
    Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy są ogłoszeniami o wolnych stanowiskach pracy w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późń. zm.), oraz ustawy z dnia 30 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U. 2016 poz. 34)
    Пошук

    Newsletter

    Zapisz się do naszego newslettera i pozostań na bieżąco z aktualnościami z rynku pracy.

    • Praca i firma
      • Akcja Rekrutacja
      • Kreator CV
      • Własna firma
      • Kodeks Pracy
      • Ogłoszenia o pracy i szkolenia
      • Autoposzukiwacz ogłoszeń
    • Urząd pracy
      • Rejestracja
      • Podnoszenie kwalifikacji
      • Wsparcie zatrudnienia
      • Świadczenia
    • Pracodawcy
      • Dotacje na zatrudnianie pracowników
      • Zatrudnianie osób niepełnosprawnych
      • Zatrudnianie cudzoziemców
      • Szkolenia i usługi rynku pracy
    • O nas
      • Organizator Centrum
      • Partnerzy serwisu Zielonej Linii
      • O Portalu Zielona Linia
      • Zakres działalności (ETR)
      • Deklaracja dostępności
      • Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej
      • Regulamin Portalu
      • Polityka prywatności
      • Polityka Cookies
      • Klauzula informacyjna Social Media
      • Regulamin DSA
      • Usługi Zielonej Linii
      • Współpracuj z nami
      • Sewisy współpracujące
      • Centrum prasowe
    • Zielona Linia na Facebooku
    • Zielona Linia na Twitterze
    • Zielona Linia na You Tube
    • Zielona Linia na Instagramie

    Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024

    Utworzenie portalu było współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS
    Wróć do góry