GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83653354

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-05-30

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Twój zakres obowiązków:
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta.
Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy.
Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta.
Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
Nasze wymagania:
Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie.
Umiejętność budowania pozytywnych relacji.
Dobra znajomość pakietu MS Office.
Umiejętność pracy w zespole.
To oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
Pakiet benefitów: Język angielski, prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, Program Multilife.
Możliwości rozwoju i awansu w strukturach Firmy.
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta.
Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy.
Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta.
Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
Nasze wymagania:
Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie.
Umiejętność budowania pozytywnych relacji.
Dobra znajomość pakietu MS Office.
Umiejętność pracy w zespole.
To oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i przejrzysty system premiowy.
Pakiet benefitów: Język angielski, prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, Program Multilife.
Możliwości rozwoju i awansu w strukturach Firmy.
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.