GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83552877

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, łódzkie, Łódź

Ważne do:
2025-05-27

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
Rekrutujemy dla: Naszego klienta, międzynarodowej prężnie działającej firmy z branży produkcyjno – usługowej.
Twój zakres obowiązków:
Codzienna realizacja zamówień klientów w SAP oraz portalu e-commerce
Zarządzanie zamówieniami i ich realizacja
Koordynacja całego procesu realizacji zamówienia w SAP
Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z zakładami macierzystymi i magazynami zlokalizowanymi w Europie
Zarządzanie wierzytelnościami
Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi
Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby związane z zarządzaniem zamówieniami
Pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów
Budowanie długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Wymagania pracodawcy:
Bardzo dobra znajomość języka włoskiego - poziom C1/C2
Dobra znajomość języka angielskiego - poziom B2
Doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu lub podobnych obszarach
Dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
Umiejętność pracy w zespole
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i nastawienie pro-klienckie
Mile widziane:
Wiedza z zakresu eksportu
Znajomość programu SAP lub innego systemu ERP
Pracodawca oferuje:
Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
Możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji
Przyjazną atmosferę pracy
Możliwość pracy hybrydowej
Benefity:
Pakiet medyczny
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowania do urlopu
Dofinansowanie do zajęć sportowych
Twój zakres obowiązków:
Codzienna realizacja zamówień klientów w SAP oraz portalu e-commerce
Zarządzanie zamówieniami i ich realizacja
Koordynacja całego procesu realizacji zamówienia w SAP
Zarządzanie dostawami i codzienny kontakt z zakładami macierzystymi i magazynami zlokalizowanymi w Europie
Zarządzanie wierzytelnościami
Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi
Terminowe odpowiadanie na zapytania i prośby związane z zarządzaniem zamówieniami
Pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów
Budowanie długoterminowych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Wymagania pracodawcy:
Bardzo dobra znajomość języka włoskiego - poziom C1/C2
Dobra znajomość języka angielskiego - poziom B2
Doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu lub podobnych obszarach
Dobra organizacja pracy, samodzielność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
Umiejętność pracy w zespole
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i nastawienie pro-klienckie
Mile widziane:
Wiedza z zakresu eksportu
Znajomość programu SAP lub innego systemu ERP
Pracodawca oferuje:
Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
Możliwości rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji
Przyjazną atmosferę pracy
Możliwość pracy hybrydowej
Benefity:
Pakiet medyczny
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowania do urlopu
Dofinansowanie do zajęć sportowych
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.