GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83523763

Branża:
Obsługa klienta/Call Center

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, małopolskie, Kraków

Ważne do:
2025-05-26

Rodzaj umowy:
Brak
Dodatkowe informacje:
Konsultant telefoniczny – rozmowy przychodzące
Miejsce pracy: KrakówTwój zakres obowiązków
- Zakres obowiązków:
- Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
- Udzielanie klientom informacji dotyczących pomocy technicznej, płatności, oferty
- Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
- Aktywacja/deaktywacja usług na kontach klientów,
- aktywna sprzedaż usług aktualnym klientom i utrzymanie posiadanych usług (podczas kontaktu ze strony klienta).
Nasze wymagania
- Oczekiwania:
- Komunikatywność,
- Umiejętność obsługi komputera,
- odporność na stres
- Dyspozycyjność (praca 5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a niedzielą)
- Możliwość rozpoczęcia pracy od 28.05.2025 r.
To oferujemy
- Oferujemy:
- Umowę o pracę (od pierwszego dnia szkolenia)
- Podstawową stawkę godzinową 28,00 zł/h + kwartalne premie jakościowe (500 - 1300 zł brutto),
- Miesięczne premie sprzedażowe: od 500 zł brutto/miesiąc - nie ma limitu ile zarobisz, wszystko zależy od Twojego zaangażowania,
- Szkolenie stacjonarne od podstaw oraz wsparcie trenera i kierownika po szkoleniu,
- Hybrydowy model pracy - praca głównie w domu, ok.4-5 dni/miesiąc w biurze,
- Grafik zmianowy - zmiany poranne i popołudniowe w godzinach pracy infolinii 6:00-22:00,
- Laptop służbowy,
- Realne możliwości uzyskiwania podwyżek i awansów stanowiskowych,
- Pełen pakiet atrakcyjnych cenowo benefitów (karty sportowe, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bezpłatny kurs m.in. angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego, gwarantowana zniżka na usługi Orange 50 %),
- Firmowe imprezy integracyjne, ciekawe eventy w miejscu pracy
- Możliwość zdobycia cenionego na rynku pracy doświadczenia i wiedzy.
Imar Service Group sp. z o.o
Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.