GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83309516

Branża:
Sprzedaż

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-05-20

Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Dodatkowe informacje:
DOŁĄCZ DO NASZEGO TEAMU W SKLEPIE TURYSTYCZNYM HORYZONT w Warszawie!
Wkrocz na szlak kariery w sklepie e-Horyzont.pl i dołącz do zaangażowanego zespołu ludzi związanych z outdoorem. Proponujemy pracę w firmie średniej wielkości, w której odżegnujemy się od korporacyjnych standardów na rzecz swobodniejszej atmosfery, która naszym zdaniem pozytywnie wpływa na jakość wykonywanych zadań. Jeśli chcesz znaleźć zatrudnienie w miejscu, gdzie masz realny wpływ na procesy, kontakt z przełożonymi nie przysparza bólu głowy, a zespół jest otwarty i chętny do działania – Horyzont to miejsce dla Ciebie.
Potrzebujemy, abyś potrafił/ła i posiadał/ła:
• min. rok doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika w branży retail lub 2 lata na stanowisku z-ca kierownika sklepu
• był komunikatywny i po prostu lubił ludzi
• w przypadku napotkania trudności myślał na zasadzie: "szukam rozwiązania", zamiast "mam problem", lub "ktoś ma problem"
• był samodzielny, rzetelny i z zaangażowaniem w wykonywał pracę,
• efektywnie zarządzał sobą i zespołem, był zorganizowany i pozytywnie wpływał na zespół
• pracował ramię w ramie z zespołem, będąc jego częścią
• miał opanowane w jednym palcu umiejętność pracy na wskaźnikach(excel) i wytrwałość w realizacji celów sprzedażowych
• komunikował się w języku angielskim (obsługa klientów międzynarodowych)
• pasjonował się sportem i/lub outdoorem, turystyką
• znajomość branży retail outdoor mile widziana
• chcemy też abyś miał zdrowy dystans do siebie, lubiał się pośmiać i uwielbiał wyzwania
- jeśli uznasz, że powyższe wymagania pasują do Ciebie, to idealnie odnajdziesz się w naszym zespole Horyzont.
Dołącz do nas!
Chcemy, abyś razem z nami był/a odpowiedzialny/a za:
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i doradztwa w wyborze produktów.
• Zapewnienie estetycznego wyglądu sklepu oraz odpowiedniej ekspozycji towarów.
• Zarządzanie zespołem - nadzorowanie pracy pracowników, rekrutacje, szkolenia i ocena wyników.
• Zarządzanie stanem technicznym sklepu i dbanie o jego czystość oraz bezpieczeństwo.
• Tworzenie grafików w zgodzie z potrzebami sklepu.
• Organizacja i delegowanie obowiązków - monitorowanie efektywności i skuteczności zespołu.
• Organizacja wydarzeń promocyjnych, warsztatów i innych działań wspierających działalność sklepu.
• Monitorowanie stanu zapasów i zamawianie towarów, aby zapewnić odpowiedni poziom dostępności produktów. Współpraca z logistyką.
• Wybór asortymentu i dbanie o różnorodność produktów, uwzględniając preferencje klientów, oraz wytyczne centrali.
• Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących wyników sprzedaży, stanu zapasów i efektywności zespołu.
• Zapewnienie zgodności sklepu z obowiązującymi przepisami dotyczącymi handlu, bezpieczeństwa i ochrony danych.
Za Twoje zaangażowanie oferujemy:
• Pracę w pełnym wymiarze godzin w naszym sklepie w Warszawie ul.Mariensztat,
• Umowę o pracę,
• Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia (5500-7000 brutto)
• Grafik, który tworzysz sam z ekipą.
• Prywatna opieka medyczna Lux Med
• Szkolenia, wyjazdy firmowe,
• Współpracę z profesjonalnym zespołem pasjonatów outdooru i retailu w tej branży,
• Możliwość realnego wpływu na kształt firmy,
• Dostęp do atrakcyjnych zniżek na sprzęt turystyczny,
• Pracę w atmosferze, dalekiej od „korpo”,
W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Wkrocz na szlak kariery w sklepie e-Horyzont.pl i dołącz do zaangażowanego zespołu ludzi związanych z outdoorem. Proponujemy pracę w firmie średniej wielkości, w której odżegnujemy się od korporacyjnych standardów na rzecz swobodniejszej atmosfery, która naszym zdaniem pozytywnie wpływa na jakość wykonywanych zadań. Jeśli chcesz znaleźć zatrudnienie w miejscu, gdzie masz realny wpływ na procesy, kontakt z przełożonymi nie przysparza bólu głowy, a zespół jest otwarty i chętny do działania – Horyzont to miejsce dla Ciebie.
Potrzebujemy, abyś potrafił/ła i posiadał/ła:
• min. rok doświadczenia w pracy na stanowisku kierownika w branży retail lub 2 lata na stanowisku z-ca kierownika sklepu
• był komunikatywny i po prostu lubił ludzi
• w przypadku napotkania trudności myślał na zasadzie: "szukam rozwiązania", zamiast "mam problem", lub "ktoś ma problem"
• był samodzielny, rzetelny i z zaangażowaniem w wykonywał pracę,
• efektywnie zarządzał sobą i zespołem, był zorganizowany i pozytywnie wpływał na zespół
• pracował ramię w ramie z zespołem, będąc jego częścią
• miał opanowane w jednym palcu umiejętność pracy na wskaźnikach(excel) i wytrwałość w realizacji celów sprzedażowych
• komunikował się w języku angielskim (obsługa klientów międzynarodowych)
• pasjonował się sportem i/lub outdoorem, turystyką
• znajomość branży retail outdoor mile widziana
• chcemy też abyś miał zdrowy dystans do siebie, lubiał się pośmiać i uwielbiał wyzwania
- jeśli uznasz, że powyższe wymagania pasują do Ciebie, to idealnie odnajdziesz się w naszym zespole Horyzont.
Dołącz do nas!
Chcemy, abyś razem z nami był/a odpowiedzialny/a za:
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i doradztwa w wyborze produktów.
• Zapewnienie estetycznego wyglądu sklepu oraz odpowiedniej ekspozycji towarów.
• Zarządzanie zespołem - nadzorowanie pracy pracowników, rekrutacje, szkolenia i ocena wyników.
• Zarządzanie stanem technicznym sklepu i dbanie o jego czystość oraz bezpieczeństwo.
• Tworzenie grafików w zgodzie z potrzebami sklepu.
• Organizacja i delegowanie obowiązków - monitorowanie efektywności i skuteczności zespołu.
• Organizacja wydarzeń promocyjnych, warsztatów i innych działań wspierających działalność sklepu.
• Monitorowanie stanu zapasów i zamawianie towarów, aby zapewnić odpowiedni poziom dostępności produktów. Współpraca z logistyką.
• Wybór asortymentu i dbanie o różnorodność produktów, uwzględniając preferencje klientów, oraz wytyczne centrali.
• Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących wyników sprzedaży, stanu zapasów i efektywności zespołu.
• Zapewnienie zgodności sklepu z obowiązującymi przepisami dotyczącymi handlu, bezpieczeństwa i ochrony danych.
Za Twoje zaangażowanie oferujemy:
• Pracę w pełnym wymiarze godzin w naszym sklepie w Warszawie ul.Mariensztat,
• Umowę o pracę,
• Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia (5500-7000 brutto)
• Grafik, który tworzysz sam z ekipą.
• Prywatna opieka medyczna Lux Med
• Szkolenia, wyjazdy firmowe,
• Współpracę z profesjonalnym zespołem pasjonatów outdooru i retailu w tej branży,
• Możliwość realnego wpływu na kształt firmy,
• Dostęp do atrakcyjnych zniżek na sprzęt turystyczny,
• Pracę w atmosferze, dalekiej od „korpo”,
W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Rodzaj umowy:
umowa o pracę
Zmianowość:
Brak
System wynagradzania:
Brak
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.