GŁÓWNE INFORMACJE:






Dodatkowe informacje:
Specjalista ds. inwestycji i remontów
Miejsce pracy: WarszawaTwój zakres obowiązków
- Przygotowywanie planów robót utrzymaniowo-remontowych i inwestycyjnych Wydziału
- Przygotowywanie materiałów niezbędnych do ogłoszenia postepowania przetargowego na realizację dokumentacji projektowej dla zadań utrzymaniowo-remontowych i inwestycyjnych
- Przygotowywanie materiałów niezbędnych do ogłoszenia postepowania przetargowego dla robót utrzymaniowo-remontowych i inwestycyjnych
- Przygotowywanie materiałów niezbędnych do ogłoszenia postepowania przetargowego dla robót utrzymaniowo-remontowych i inwestycyjnych
- Przygotowywanie projektów umów, porozumień, opisów przedmiotu zamówienia i opracowanie warunków szczegółowych dla oferentów
- Działania sprawozdawcze dla zadań na roboty utrzymaniowo-remontowe i inwestycyjne,
- Opiniowanie i weryfikacja przypisanych Wydziałowi wniosków w ramach Budżetu Obywatelskiego
- Przekazywanie bieżących informacji do biur Urzędu m.st. Warszawy
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne: inżynieria lądowa, budownictwo lub inny kierunek pokrewny związany z projektowaniem i budową dróg
- Minimum 3 lata stażu pracy przy wykształcenia średnim: budownictwo lub inny kierunek pokrewny związany z projektowaniem i budową
- Uprawnienia do kierowania pojazdami - kat.B
- Nieposzlakowana opinia
- Obywatelstwo polskie
- Pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Mile widziane
- Staż pracy w uczestnictwie w procesie budowlanym po stronie zamawiającego, nadzoru budowy, wykonawcy lub projektanta,
- Staż pracy przy zlecaniu/projektowaniu budowy dróg miejskich,
- Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do projektowania, w rozumieniu art. 14 ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane, w tym przynależność do stosownej Izby Inżynierów Budownictwa,
- Doświadczenie w jednostce pełniącej funkcję zarządcy dróg publicznych w rozumieniu art. 19 ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych z późn. zm.
- Biegła znajomość obsługi komputera, w tym: pakiet Office, AutoCad, Norma
- Znajomość przepisów zawartych w szczególności w ustawach: -o drogach publicznych (z dn. 21.03.1985 r.), -o szczególnych zasadach realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( z dn. 10.04.2003 r.), -Prawo zamówień publicznych ( z dn.29.01.2004 r.),-Prawo budowlane ( z dn. 7.07.1994 r.),-Prawo ochrony środowiska ( z 27.04.2001 r.),-Prawo wodne (z 18.07.2001 r.),
- Znajomość przepisów zawartych w szczególności w rozporządzeniach:-w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (z dnia 24.06.2022r.),-w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (z dn. 3.07.2003 r.)
Warunki pracy na danym stanowisku
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca w terenie ok. 1 godziny dziennie
- prowadzenie pojazdu służbowego kat. B
- praca w biurze (pierwsze piętro, budynek nie przystosowany do wózków inwalidzkich)
Termin i miejsce składania dokumentów
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 12.05.2025 r. do godziny 15:30.
Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w
terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz
aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Tel. do osoby zajmującej się sprawą 22 55 89 355
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH
Zarząd Dróg Miejskich
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
specjalista ds. inwestycji i remontów
w Wydziale Utrzymania i Remontów Dróg
Termin składania dokumentów: 12.05.2025 r. godz. 15.30
Informacja o przetwarzaniu danych osobowychAdministratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako „Administrator”).
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM),
ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej
jako „Administrator”).
1. Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko.
2. Podstawa prawna przetwarzania danych
Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2
pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) będą
przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. (dalej jako „RODO”).
3. Odbiorcy danych
Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych: upoważnieni
Załącznik nr 3 do Regulaminu
Zarządzenie nr 1487
3
pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie
Komisji ds. rekrutacji.
4. Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG)
Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
5. Okres przechowywania danych
Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy
z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Zasady gromadzenia danych
Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak
niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy
spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana.
7. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:
a. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;
b. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach
wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO („prawo do
bycia zapomnianym”);
c. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;
d. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na
przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na
legalność przetwarzania dany
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
