GŁÓWNE INFORMACJE:

Nr ewidencyjny:
83143485

Branża:
Administracja Państwowa

Zarobki:
-

Lokalizacja:
Polska, mazowieckie, Warszawa

Ważne do:
2025-05-13

Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Dodatkowe informacje:
Jesteśmy rodzinną firmą działającą w dwóch, nieco różnych branżach - usługowej i handlowej. Poszukujemy osoby, która łączy w sobie pasję do pysznego, greckiego jedzenia oraz zdrowia psychicznego i wesprze nasz zespół obsługi i wsparcia Klientów greckich delikatesów - greekbox.pl oraz poradni psychoterapeutycznej - sensity.pl.
Zakres Obowiązków:
Komunikacja z Klientami: Prowadzenie komunikacji telefonicznej, mailowej oraz poprzez live chat, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie bieżących problemów klientów.
Rekomendacje produktów i usług oraz przyjmowanie zamówień: Doradzanie klientom, udzielanie rzetelnych informacji na temat oferowanych produktów i usług, pomoc w wyborze produktów oraz usług zgodnie z ich potrzebami.
Rozpatrywanie reklamacji i rozwiązywanie problemów z zamówieniami: Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, w tym zagubionymi przesyłkami. Kontakt z firmami kurierskimi, monitorowanie statusu przesyłek, rozwiązywanie problemów związanych z dostawą.
Ścisła współpraca z magazynem i osobami świadczącymi usługi: bieżące wsparcie magazynu w zakresie realizacji zamówień oraz z osób świadczących usługi w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.
Monitorowanie Statusu Płatności: Monitorowanie statusu płatności za zamówienia i usługi.
Tworzenie i aktualizacja bazy wiedzy: Tworzenie FAQ, instrukcji, poradników dla klientów i zespołu.
Współpraca z innymi działami firmy: informowanie o zgłaszanych problemach i potrzebach klientów, współpraca w celu usprawnienia procesów obsługi.
Szukamy osoby, która jest proaktywna, energiczna, komunikatywna, empatyczna i świetnie radzi sobie w kontakcie z ludźmi. Osoby, która chce się rozwijać i współtworzyć atmosferę rodzinnej firmy, która ceni sobie rzetelną wiedzę, procedury i lubi działać w dynamicznym środowisku.
Kluczowe Cechy i Umiejętności:
Komunikatywność i empatia: Osoba, która zdecydowanie lubi kontakt z ludźmi, potrafi aktywnie słuchać i rozumieć potrzeby klientów. Posiada umiejętność budowania pozytywnych relacji i rozwiązywania problemów w przyjazny sposób.
Umiejętność doradztwa: Zdolność do udzielania rzetelnych informacji na temat produktów i usług, rekomendowania rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Organizacja pracy: Umiejętność sprawnej organizacji własnej pracy, zarządzania czasem i priorytetami. Dokładność i skrupulatność w realizacji zadań.
Odporność na stres: Zdolność do pracy pod presją czasu, a czasem radzenia sobie w trudnych sytuacjach, np. podczas rozpatrywania reklamacji.
Samodzielność i inicjatywa: Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w ramach powierzonych obowiązków. Proaktywne podejście do pracy i chęć usprawniania procesów.
Znajomość obsługi komputera: Biegła obsługa komputera oraz umiejętność szybkiego uczenia się nowych systemów.
Proaktywna: Umiejętność współpracy z różnymi działami firmy, komunikowania potrzeb klientów i proponowania usprawnień.
Język Angielski: Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, ułatwiającym komunikację z zagranicznymi dostawcami lub klientami. Umożliwi też z pewnością rozwój i przejmowanie nowych obszarów i wyzwań.
Oferujemy
Rzetelne szkolenie: kompleksowe szkolenie wprowadzające, procedury, skrypty i stałe wsparcie merytoryczne, które umożliwi Ci szybkie wdrożenie się w obowiązki.
Pracę w rodzinnej atmosferze: dołączysz do zgranego zespołu osób pracujących razem o wielu lat, w którym panuje atmosfera zaufania, życzliwości i wzajemnej pomocy.
Elastyczne miejsce pracy: biuro tuż obok stacji PKP Warszawa Miedzeszyn i na Grochowie z możliwością częściowej pracy zdalnej, co daje Ci elastyczność i oszczędza czas na dojazdy.
Praca na pełen etat, w systemie zmianowym: Praca od poniedziałku do piątku, w 8-godzinnym systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Szczegółowy grafik ustalany z wyprzedzeniem.
Stabilne zatrudnienie: w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i lidera w obu branżach.
Możliwość rozwoju: realne możliwości rozwoju zawodowego, poszerzania wiedzy i umiejętności w obszarze obsługi klienta, e-commerce, handlu międzynarodowego.
Opłacamy składki zdrowotne i emerytalne.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz doradzić i pomóc, a do tego interesujesz się zdrowym stylem życia i produktami naturalnymi – czekamy na Ciebie!
Zakres Obowiązków:
Komunikacja z Klientami: Prowadzenie komunikacji telefonicznej, mailowej oraz poprzez live chat, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie bieżących problemów klientów.
Rekomendacje produktów i usług oraz przyjmowanie zamówień: Doradzanie klientom, udzielanie rzetelnych informacji na temat oferowanych produktów i usług, pomoc w wyborze produktów oraz usług zgodnie z ich potrzebami.
Rozpatrywanie reklamacji i rozwiązywanie problemów z zamówieniami: Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, w tym zagubionymi przesyłkami. Kontakt z firmami kurierskimi, monitorowanie statusu przesyłek, rozwiązywanie problemów związanych z dostawą.
Ścisła współpraca z magazynem i osobami świadczącymi usługi: bieżące wsparcie magazynu w zakresie realizacji zamówień oraz z osób świadczących usługi w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.
Monitorowanie Statusu Płatności: Monitorowanie statusu płatności za zamówienia i usługi.
Tworzenie i aktualizacja bazy wiedzy: Tworzenie FAQ, instrukcji, poradników dla klientów i zespołu.
Współpraca z innymi działami firmy: informowanie o zgłaszanych problemach i potrzebach klientów, współpraca w celu usprawnienia procesów obsługi.
Szukamy osoby, która jest proaktywna, energiczna, komunikatywna, empatyczna i świetnie radzi sobie w kontakcie z ludźmi. Osoby, która chce się rozwijać i współtworzyć atmosferę rodzinnej firmy, która ceni sobie rzetelną wiedzę, procedury i lubi działać w dynamicznym środowisku.
Kluczowe Cechy i Umiejętności:
Komunikatywność i empatia: Osoba, która zdecydowanie lubi kontakt z ludźmi, potrafi aktywnie słuchać i rozumieć potrzeby klientów. Posiada umiejętność budowania pozytywnych relacji i rozwiązywania problemów w przyjazny sposób.
Umiejętność doradztwa: Zdolność do udzielania rzetelnych informacji na temat produktów i usług, rekomendowania rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klienta.
Organizacja pracy: Umiejętność sprawnej organizacji własnej pracy, zarządzania czasem i priorytetami. Dokładność i skrupulatność w realizacji zadań.
Odporność na stres: Zdolność do pracy pod presją czasu, a czasem radzenia sobie w trudnych sytuacjach, np. podczas rozpatrywania reklamacji.
Samodzielność i inicjatywa: Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w ramach powierzonych obowiązków. Proaktywne podejście do pracy i chęć usprawniania procesów.
Znajomość obsługi komputera: Biegła obsługa komputera oraz umiejętność szybkiego uczenia się nowych systemów.
Proaktywna: Umiejętność współpracy z różnymi działami firmy, komunikowania potrzeb klientów i proponowania usprawnień.
Język Angielski: Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, ułatwiającym komunikację z zagranicznymi dostawcami lub klientami. Umożliwi też z pewnością rozwój i przejmowanie nowych obszarów i wyzwań.
Oferujemy
Rzetelne szkolenie: kompleksowe szkolenie wprowadzające, procedury, skrypty i stałe wsparcie merytoryczne, które umożliwi Ci szybkie wdrożenie się w obowiązki.
Pracę w rodzinnej atmosferze: dołączysz do zgranego zespołu osób pracujących razem o wielu lat, w którym panuje atmosfera zaufania, życzliwości i wzajemnej pomocy.
Elastyczne miejsce pracy: biuro tuż obok stacji PKP Warszawa Miedzeszyn i na Grochowie z możliwością częściowej pracy zdalnej, co daje Ci elastyczność i oszczędza czas na dojazdy.
Praca na pełen etat, w systemie zmianowym: Praca od poniedziałku do piątku, w 8-godzinnym systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe). Szczegółowy grafik ustalany z wyprzedzeniem.
Stabilne zatrudnienie: w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i lidera w obu branżach.
Możliwość rozwoju: realne możliwości rozwoju zawodowego, poszerzania wiedzy i umiejętności w obszarze obsługi klienta, e-commerce, handlu międzynarodowego.
Opłacamy składki zdrowotne i emerytalne.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, potrafisz doradzić i pomóc, a do tego interesujesz się zdrowym stylem życia i produktami naturalnymi – czekamy na Ciebie!
Rodzaj umowy:
umowa zlecenie
Ogłoszenie o pracy tymczasowej:
Nie

Powyższe ogłoszenie o pracę nie jest zweryfikowane przez Urząd Pracy. Wszelkie ryzyko związane z wykorzystaniem informacji zawartej w ogłoszeniu ponoszą użytkownicy.